וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי רוצה את בריאנט בניו יורק

17.6.2007 / 17:53

הכוכב של הניקס מצהיר: "זה יעזור לליגה ויהיה מצויין לכולם". הספרס יציעו לדאנקן הארכת חוזה לשנתיים תמורת 50 מיליון דולר

לכאורה, מדובר בהתנגשות אגואים שעלולה להחריב את העולם. אבל סטפון מארבורי אומר שהוא מת שקובי בריאנט יגיע לניו יורק: "אני לא מתנגד לזה", אמר אתמול, "ושזה יהיה ברור". לדברי הגארד, שמאז תחילת הקריירה לא הצליח להסתדר עם כוכבים אחרים בקבוצות בהן שיחק והאנוכיות שלו נחשבת לאחת הסיבות לשקיעה של הניקס בשנים האחרונות, זה יהיה מצויין בשביל כל הליגה.

"ניו יורק תהיה פיצוץ בשביל קובי", החליט סטארבורי. "זה יהיה מקום שבו הכדורסל יהיה הכי גדול והכי גבוה מכל הגבהים שאפשר בשביל ה-NBA", הוסיף השחקן בשפתו הייחודית. "זה יעזור למשחק בצורה אדירה כי זה ייתן לניקס את הקטע הזה שאנשים יסתכלו ויגידו, יה אללה זו שוב הקבוצה הגדולה. יש עדיין חיפוש אחרי הקבוצה הזאת שאנשים רוצים ללכת אחריה", הסביר הרכז ובלבל אותנו עוד יותר.

הספרס יציעו לדאנקן הארכת חוזה

סן אנטוניו ספרס יודעים בזכות מי הם הוסיפו אליפות רביעית לרשימה, וטים דאנקן יקבל בקרוב הצעה להארכת חוזה בשנתיים, תמורת כ-50 מיליון דולר. חוזה הנוכחי של הסופרסטאר מסתיים בעוד שלוש שנים, אבל יש לו אופציה לצאת ממנו בסוף העונה הבאה וכך יבטיחו הספרס את הישארותו בקבוצה עד 2011/12.

סן אנטוניו נחשבת לאחת הקבוצות המאוזנות תקציבית בליגה, והיא הצליחה להשיג את המעמד בצמרת בלי חריגות משמעותיות מתקרת השכר לאורך השנים. פיטר הולט הבעלים אמר על הנכונות לתת חוזה גדול ולא מאפיין לדאנקן: "אני רוצה שהוא יישאר איתנו עד מתי שמתחשק לו, כמו דייויד רובינסון. אני רוצה שהוא יפרוש כשחקן הספרס".

* רכזה המחליף של סן אנטוניו, בנו אודריך ששיחק גם במכבי ת"א, עשוי לעבור לקליבלנד ולאייש את עמדת הרכז הפותח של הקאבלירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully