וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק זכה בטורניר קווינס

17.6.2007 / 19:00

הטניסאי האמריקאי זכה בתואר רביעי בקריירה על הדשא של קווינס, אחרי ניצחון 6:4, 6:7, 6:7 על מאהו. ברדיץ' זכה בהאלה, ינקוביץ' בבירמינגהאם

הטניסאי האמריקאי אנדי רודיק (3 בעולם) התאושש סופית מההדחה המוקדמת בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, אחרי שזכה היום (ראשון) בטורניר קווינס שבאנגליה בפעם הרביעית בקריירה.

הטניסאי המפתיע של האליפות, ניקולה מאהו הצרפתי (107 בעולם), המשיך להפתיע ונתן לרודיק פייט נהדר במשחק הגמר בלונדון. הוא ניצח במערכה הראשונה 4:6 וכפה שני שוברי שיוויון בשתי המערכות הבאות, אלא שרודיק ניצח בשתיהן 6:7, 6:7 בדרך אל התואר על הדשא שהוא כל כך אוהב.

ברדיץ' זכה בטורניר האלה, ינקוביץ' בבירמינגהאם

תומאס ברדיץ' זכה היום (ראשון) בטורניר האלה (על סך פרסים של 680,250 יורו), אחרי שניצח בגמר את הקפריסאי מרכוס בגדאטיס 5:7, 4:6. בשנה שעברה ברדיץ' ירד מאוכזב אחרי הפסד לרוז'ה פדרר, אבל השנה הוא לא מעד, והניף תואר שלישי בקריירה.

הצ'כי בן ה-21 לא שמט אף מערכה בטורניר, וכך גם בגמר. הקפריסאי איבד שתי נקודות שבירה במשחקון העשירי של המערכה הראשונה, וברדיץ' ניצח 5:7. שבירה מוקדמת בתחילת המערכה השנייה הלחיצה עוד יותר את בגדאטיס, שלא הצליח לשבור חזרה והפסיד 4:6, ואת המשחק כולו.

ילנה ינקוביץ' הסרבית (3 בעולם) זכתה בטורניר הדשא בבירמינגהאם, אחרי שניצחה את מריה שראפובה (2 בעולם) בגמר 6:4, 3:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully