וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא במו"מ עם בלם נאנסי

17.6.2007 / 14:17

בשרון רוצים לראות את ג'רמי סאפינה בהגנה לצד דה סילבה. אלירן דנין הביע רצון להישאר בקבוצה, דוארטה קרוב לסיכום עם הירוקים

בלם קבוצת נאנסי, ג'רמי סאפינה, מועמד לשחק בעונה הבאה בהפועל כפר סבא. סוכנו של השחקן דדה חדד, מצוי במו"מ עם קבוצתו של אלי אוחנה, ויתכן וסאפינה, 22, שגדל במחלקת הנוער של המועדון של נאנסי, יגיע למחנה האימונים של הקבוצה בהולנד (ייערך ב-19 ביולי). המחנה ייארך 11 ימים, ובמהלכו יבחנו שחקנים זרים בתפקיד הבלם בלבד. בכפר סבא מעוניינים להחתים את אחד הבלמים שייבחנו, במטרה שישחק בעונה הבאה לצד דגאלס דה סילבה.

הקבוצה מקיימת מו"מ עם לירון זרקו, והפערים הכספיים שהתגלעו עדיין לא נפתרו. בקבוצה בוחנים מספר מועמדים אחרים, שאחד מהם הוא כאמור סאפינה. אם זרקו לא יחתום עד מחנה האימונים, בקבוצה יחליטו להחתים בלם זר בכל מקרה, על חשבונו של עמנואל פאפו.

מנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה, שוחח עם מגן בית"ר ירושלים, אלירן דנין. השחקן מעוניין להמשיך בקבוצה אם בית"ר תחליט שהוא לא בתוכניות ההרכב הראשון. קצרה: "בית"ר תשאיל אותו ואנחנו מעוניינים. אני מאמין שהוא יישאר בכפר סבא". אם דנין לא ישוחרר, תבחן מחדש האפשרות שעמנואל פאפו יחזור, אבל הסיכויים נמוכים, משום שאלי אוחנה נוטה לא להביאו לקבוצה. החלוץ ז'וז'ה דוארטה שוב הבהיר להנהלה כי הוא מעוניין לשחק בקבוצה, במידה שמכבי תל אביב לא תקלוט אותו. קצרה כבר שוחח עם אבי נימני והצדדים קרובים לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully