וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' על הכוונת של ריאל מדריד

17.6.2007 / 13:49

הלבנים מתכוונים להציע לאינטר 50 מיליון יורו תמורת השבדי. קאנוטה זועם על שלא שוחרר למשחק נבחרת מאלי: "אפריקה לא חשובה לפיפ"א"

בין אם ריאל תזכה באליפות או לא, בסנטיאגו ברנאבאו מתכוונים לחזק את התקפת הקבוצה, ועל הכוונת נמצא חלוץ אינטר, זלאטן איברהימוביץ'. באיטליה מדווחים שמעמדו של השבדי בנראזורי מתערער, ובמידה שריאל תזכה באליפות, היא תציע 50 מיליון יורו לאינטר ושכר של 10 מיליון יורו לשחקן. נראה שלאיברהימוביץ', ששקל לפנות לנשיא אינטר מאסימו מוראטי, בבקשה לשדרג את חוזהו, לא תהיה התלבטות גדולה כאשר תועבר הצעה רשמית מבירת ספרד.

חלוצה של ריאל מדריד, רוביניו, שהיה בספק למשחק מול מאיורקה, נשאר לבסוף בספרד, אחרי שהתאחדות הכדורגל הברזילאית קיבלה את התנצלות המועדון הספרדי. מקור המחלוקת היה כשהקבוצה ממדריד מנעה מהחלוץ להתאמן במסגרת נבחרתו, שמתכוננת לקופה אמריקה.

הכנותיה של ריאל לאליפות משפיעים לא רק על שחקניה, אלא גם על שחקני היריבות לתואר. חלוץ נבחרת מאלי וסביליה, פרדריק קאנוטה, זועם. מלך השערים של סביליה בעונה הנוכחית, אולץ על ידי פיפ"א להישאר בספרד ולשחק עבור קבוצתו במחזור הליגה האחרון והמכריע, ולא להצטרף לנבחרתו, שמתכוננת למשחק מוקדמות אליפות אפריקה מול סיירה לאון. התקשורת הספרדית מדווחת שמי שהשפיעה על החלטת פיפ"א היא ריאל מדריד. הלבנים, שמתמודדים מול סביליה על תואר האליפות, לחצו על פיפ"א לא לשחרר את קשרם מוחמדו דיארה, אף הוא שחקן נבחרת מאלי, כדי שיוכל להשתתף במשחק המכריע מול מאיורקה, ופיפ"א נקטה באותו צעד כלפי קאנוטה.

"זה מראה כמה כבוד מעניקים לי ולמאלי", אמר חלוצה בן ה-29, של הטוענת לכתר הספרדי, "אני מאוכזב עבור ארצי, כי פיפ"א לא הפגינה כבוד לאליפות אפריקה לאומות. אנחנו לא חשובים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully