וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שלא כולם רוצים את שבצ'נקו במילאן

17.6.2007 / 12:46

ה"אל ג'ורנאלה" מפרסם שמאלדיני, גאטוסו וסידורף ביקשו מברלוסקוני לא להחזיר את "שבה". במילאנלו ממתינים לבארסה בקשר לאטו ורונאלדיניו

אחרי שנה אחת בגלות צ'לסי, אלופת אירופה, מילאן, כבר מתכננת את חזרתו של הבן האובד, אנדריי שבצ'נקו. אבל, אולי במפתיע, יש כמה שחקנים בסן סירו שכנראה לא רוצים לראות שוב את פניו של האוקראיני בקבוצה.

העיתון האיטלקי "אל ג'ורנאלה" פירסם אמש (שבת) שחלק משחקני מילאן, כפי הנראה פאולו מאלדיני, ג'נארו גאטוסו וקלרנס סידורף, לא אהב את עזיבתו של שבצ'נקו "כדי שבנו ילמד אנגלית בלונדון", וכי הם דיברו עם סיבליו ברלוסקוני נגד חזרתו של החלוץ. סביר להניח שהנשיא שאמר בעבר כי "שבה" הוא כמו בן עבורו, לא יתחשב יותר מדי ברגשות השחקנים, וימשיך לפעול להחזרתו של האוקראיני לג'וזפה מיאצה.

העברתו של שבצ'נקו אינה הדבר היחיד שמעסיק את אלופת אירופה בימים אלו. אם הצהרותיו של סוכן השחקנים הבכיר, ארנסטו ברונזטי, נכונות ומדויקות, הרי שאחרי מחזור הסיום בספרד, סמואל אטו או רונאלדיניו ימצאו את עצמם בדרך למילאן. ברצלונה חייבת ניצחון חוץ מול חימנאסטיק, ולמעידה ביתית של ריאל מדריד מול מאיורקה, כדי לזכות באליפות. "הכל תלוי בתוצאות", אמר ברנוזטי, "אז ברצלונה תחליט מי מהשניים יילך". מי שנראה קרוב יותר לעזיבה הוא החלוץ הקמרוני, שמחוזר גם על ידי היריבה העירונית אינטר, וכן בארסנל. "ממה שאני יודע, אם אטו יצטרך לבחור, אז הוא יעדיף את מילאן", הוסיף ברנוזטי.

אלופת אירופה מחכה גם לאמרסון, שחקנה של ריאל מדריד, אשר אמור להגיע למילאנלו לבדיקות כושר, שלאחריהן יוחתם. "מילאן רוצה קשר וחלוץ, והמאמן קרלו אנצ'לוטי צריך להכריע את מי הוא רוצה יותר", סיכם ברנוזטי. ומה לגבי רצונה של ריאל מדריד להעביר את קאקה לשורותיה? "השנה הוא הפגין כדורגל עילאי", אמר אנצ'לוטי, "אני לא רואה שום אפשרות שיעזוב את הקבוצה".

גם הסוכן ברנוזטי משוכנע: "אני מאמין לאדריאנו גליאני וסילביו ברלוסקוני, שאמרו שלא ישחררו את הברזילאי. אני גם לא מאמין שקאקה ירצה לעזוב את מילאן, שהיא אלופת אירופה". ואם כבר מדברים עם הסוכן הכי בכיר על קו איטליה-ספרד, אז מה קורה עם פאביו קאפלו? סביר להניח שזכייה באליפות תסלול את דרכו של האיטלקי לעוד עונה בברנאבאו. "כולם חושבים שריאל החתימה את ברנד שוסטר לעונה הבאה, אבל נראה לי שזו תהיה טעות אם כך יהיה הדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully