וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני זהבי משיב אש

17.6.2007 / 9:36

הסוכן הישראלי מתכוון לתבוע את הקבוצה בראשות הלורד סטיבנס שפירסמה את הדו"ח בו הוא מוזכר כמעורב בהעברות בלתי סדירות

סוכן השחקנים הישראלי, פיני זהבי, לא מתכוון לעבור בשתיקה על איזכוריו הלא מחמיאים בדו"ח של הלורד סטיבנס. פרקליטו של זהבי טען הבוקר (ראשון) כי זהבי שוקל ברצינות לנקוט בצעדים משפטיים נגד קבוצת הקווסט, העומדת מאחורי הדו"ח. זהבי עצמו אמר כי הממצאים לא הפתיעו אותו. "ציפיתי לזה", הוא אמר. "ידעתי שהם יסמנו אותי כדי להצדיק את כל הדו"ח הזה. אבל היכן ההוכחות?"

בימים הקרובים יחליטו ההתאחדות לכדורגל, המשטרה הבריטית ופיפ"א כיצד לנהוג בהמלצות הדו"ח, העוסק באי הסדרים בשוק ההעברות האנגלי. נציג של הקווסט שיבח את הדו"ח: "אנחנו מאוד מרוצים מכך שהדו"ח הזה הוא רחב ויסודי יותר מכל חקירה קודמת בנוגע להעברות בכדורגל הבריטי".

גזבר פיפ"א, מתיו ספרנגרס, התייחס לממצאי הדו"ח: "אין ספק שיש כאן מסקנות חמורות. אנחנו בהחלט ניתן את הדעת לגבי הדו"ח. באופן חוקי יש לנו את הזכות לשלול את רשיונם של סוכנים שעברו עבירות, מכיוון שאנחנו מעניקים להם את אותם רשיונות. ברור לכולם שלדו"ח תהיה השפעה עמוקה על מעמדם של הסוכנים בכדורגל".

אריקסון למנצ'סטר סיטי?

ה"דיילי מירור" מפרסם כי סוון גוראן אריקסון צפוי להתמנות בקרוב למאמן מנצ'סטר סיטי. המאמן השבדי, שלקח העונה חופשה מהקווים אחרי הקדנציה הטראומתית שלו כמאמן נבחרת אנגליה, אמור להגיע לסיטי במידה והטייקון התאילנדי טאסקין שינאווטרה יצליח להשלים את השתלטותו על המועדון.

אריקסון, שאימן בעבר את בנפיקה, רומא, פיורנטינה, סמפדוריה ולאציו, הפך למועמד מספר אחד לתפקיד אחרי שקלאודיו ראניירי מונה למאמן יובנטוס וחואנדה ראמוס החליט להישאר בסביליה.

מוריניו ואברמוביץ' לומדים לחיות ביחד

למרות שברוב חלקי העונה היה נראה כי סיכוייו של ז'וזה מוריניו להישאר על הקווים בסטמפורד ברידג' היו קלושים עד לא קיימים, ולמרות שצ'לסי לא הצליחה לזכות באליפות השלישית ברציפות שלה, נשאר בדרך כלשהי המאמן הפורטוגלי בצ'לסי, וכעת הוא מתפנה לדבר על העונה החולפת רצופת העליות והירידות.

בשיחה עם "ניוז אוף דה וורלד" מספר מוריניו כי במהלך העונה הוזכרו לא פחות מ-14 מאמנים שונים כמועמדים לרשת אותו. "זו היתה תקופה מטורפת, ואם לא הייתי רגוע כמו שהייתי במהלכה, ייתכן מאוד שהקדנציה שלי כאן הייתה מסתיימת כבר אז. אבל אני מאמן עם הרבה נסיון ובגרות, למרות שאני יחסית צעיר".

מוריניו סיפר כי ההפשרה ביחסיו עם הבעלים רומן אברמוביץ' התאפשרה לאחר שהמיליארדר הרוסי הפחית את מעורבותו בעניינים המקצועיים של המועדון. "כרגע, אני המאמן, פיטר קניון הוא היו"ר, וישנו חבר מנהלים שמר אברמוביץ' לא יושב בו. התפקיד שלו בקבוצה הוא שונה, ואנחנו צריכים להתרגל לכך. לפני שנה היינו יושבים שלושתנו ודנים בהחתמות שחקנים, איזורים להשקיע בהם ודברים שיש לשפר. אבל היום אני אחראי על הסגל, פיטר מנהל את הצד הכספי, ומיידע את הבעלים. התקשורת בינינו עדיין קיימת, אבל פשוט בדרך שונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

נאני בלב הסערה

המאבקים בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד ממשיכים לצוץ כמעט באופן יומי, והפעם במוקד זירת ההתגוששות עומד נאני, הכישרון הפורטוגלי שנרכש לאחרונה על ידי השדים האדומים. הלונדונים לא בדיוק פירגנו ליונייטד על הרכש החדש שלהם. "כמובן שאנחנו מכירים את נאני כבר הרבה מאוד זמן", אמר פיט דה ויסר, הסקאוט של צ'לסי. "הוא בהחלט כישרון, אבל אם מסתכלים על אליפות אירופה לנבחרות צעירות המתקיימת בהולנד, ניתן לראות שהוא לא הראה כל התקדמות". מכאן עבר דה ויסר לעקיצה ישירה לעבר קבוצתו של פרגי: "לפיכך אני סבור שהיונייטד שילמה הרבה יותר מדי עבורו. למרות כל הכישרון שיש לו ברגליים, הוא לא התקדם בדבר מהעונה שעברה".

* איידור גודיונסן, חלוץ ברצלונה, גילה כי הוא מעוניין לעבור למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. החלוץ האיסלנדי לא העביר את מרבית העונה שלו בקטלוניה בישיבה על הספסל אחרי שנרכש מצ'לסי, וכעת הוא מקווה לחזור לפרמייר ליג ולהחיות את הקריירה שלו.

* על פי דיווחים באנגליה, פורטסמות היא המועמדת המובילה להניח את ידה על אלו דיארה. קשרה של ליון מבוקש גם על ידי ורדר ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully