וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה מתרחקת מברקוביץ'

17.6.2007 / 12:07

ההנהלה שוקלת לבטל את תפקיד המנהל המקצועי, ועדיין לא הודיעה לברקוביץ' על החלטתה. היו"ר עמרם זעפרן: "הכל תלוי בתקציב"

האם מיקי ברקוביץ' יעזוב את עירוני נהריה? בזמן שכל ליגת העל בכדורסל מחמיצה כבר מלפפוני הקיץ, בנהריה עדיין לא החליטו סופית על מהות הצוות המקצועי בעונה הבאה, ושוקלים ברצינות לבטל את הפונקציה של מנהל מקצועי, אותה מילא בעונה האחרונה לראשונה מיקי ברקוביץ'.

"זה נכון שאנחנו מתלבטים לגבי השארת תפקיד המנהל המקצועי", הודה יו"ר הקבוצה עמרם זעפרן. "אנחנו צריכים לשבת בצורה מסודרת ולתכנן, ולהחליט גם בנושא הזה. הכל תלוי בתקציב הקבוצה". נציג חברת ישקאר בהנהלה, ירון היסטר, טוען כי לכישלון המקצועי של העונה האחרונה אין קשר לסחבת בהחלטה הסופית. "אנחנו נפתור את הסוגיה של מיקי, אנחנו מאוד מרוצים מדרכו, והיה לנו כיף איתו", אמר.

המאמן, אריאל בית הלחמי: "ברמה האישית, היה לי את הכבוד והעונג להיות עם מיקי. ברמה הכללית, אני לא יכול לומר דבר כי ראשי הקבוצה לא החליטו עדיין. מיקי היה בשבילי יותר ממנג'ר, הוא היה גם חבר. התפקיד שלו תרם לי רבות העונה".

בשבוע שעבר, מיד לאחר שנפתרה המחלוקת בין הספונסר ישקאר ועיריית נהריה, הודיעה הנהלת הקבוצה על מימוש האופציה עם המאמן אריאל בית הלחמי. לגבי המנהל המקצועי שהביא אותו טרם התקבלה החלטה, אך נראה כי הימים שחולפים מרמזים על הכיוון, ואת זה מבין כנראה גם ברקוביץ' עצמו, שאינו מוכן לדבר על הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully