וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה ושלום

17.6.2007 / 7:34

אחרי שריאל מדריד תנסה להבטיח אליפות ראשונה מזה 4 שנים מול מאיורקה, היא תוכל סוף סוף להתרכז במשחק מול נבחרת השלום

תהיו בטוחים שהערב (ראשון) הדבר האחרון שמעניין את ריאל מדריד הוא המשחק, שייערך ביום שלישי באיצטדיון רמת גן מול "נבחרת השלום" היהודית-ערבית. שחקניו של פאביו קאפלו יודעים שניצחון מול מאיורקה מסדר להם תואר אליפות ראשון מזה 4 שנות בצורת, ורק אחרי המלחמה שצפויה ללבנים בסנטיאגו ברנבאו, יוכלו ראול וחבריו להתפנות לפיוס ורצון הטוב, שמסמל המשחק, באירגונו של מרכז פרס לשלום.

הכנסותיו של המשחק יוקדשו לפרויקט בתי הספר התאומים לכדורגל הישראלי-פלסטיני שמפעיל הארגון, ובמהלך סוף השבוע התברר מנתוני מכירת הכרטיסים כי הקהל הישראלי מגיב בהתלהבות רבה לחגיגת הכדורגל והשלום הצפויה. במשרדי "לאן" נותרו רק מספר מצומצם של כרטיסים למכירה למשחק, והזכויות לשידור חי של המשחק כבר נקנו בארה"ב, דרום אמריקה, סין, יפן וחלק ממדינות אירופה.

במרכז פרס לשלום מודעים לעבודה שזכייה של ריאל מדריד באליפות ספרד תיצור מומנטום לקראת משחק השלום, ונערכים בהתאם. "מאז שהחל תכנונו, משחק הידידות הולך וצובר תאוצה", אמר גל פלג, מנהל מחלקת הספורט של מרכז פרס לשלום, "היום, כשנראה שריאל מדריד הולכת לקחת את האליפות, וכשברור שנבחרת השלום תיראה דומה מאוד לנבחרת הלאומית של ישראל, בשילוב שחקני נבחרת פלסטין והשחקנים הטובים ביותר במגזר הערבי, העניין במשחק מרקיע שחקים".

"גם העולם לא נותר אדיש למשחק", מוסיף פלג, "ואני בטוח שגם אם ריאל תנצח ביום ראשון וגם אם לא, כל הכרטיסים יימכרו ולא ייפתחו קופות באצטדיון. המשחק יהיה אירוע מרכזי וגדול בכל קנה מידה וייתן רוח גבית למאמצינו לרתום את הספורט לשלום הישראלי-פלסטיני".

"לפגוש את ריאל זה חלום שמתגשם"

הערב יקיים מועדון מעריצי ריאל מדריד בישראל אירוע מיוחד, בו יחגגו אוהדי הקבוצה את הגעתה הצפוייה לארץ ויצפו במשחק מול מאיורקה, שעשוי להיות משחק האליפות, בפאב ה"באזסטופ" בת"א. גיא קליין, יו"ר מועדון מעריצי ריאל מדריד בישראל, אמר לקראת המשחק: "לפגוש את השחקנים של ריאל בארץ זה חלום שמתגשם, במיוחד לחגוג איתם כזאת אליפות מרגשת, מחכה להם בארץ קבלת פנים של אלופים".

במועדון הספרדי מתייחסים ברצינות רבה לאירוע, וערוץ הטלוויזיה של ריאל מדריד שולח צוות מיוחד מטעמו, שיסקר את הצפייה במשחק ההכתרה של ריאל ב"באזסטופ". אתר האינטרנט של ריאל מדריד מציין כי בכוונת המועדון להגיע לישראל עם תואר האליפות, ופירסם ראיון מקיף עם שוער נבחרת השלום, נבחרת ישראל ודפורטיבו לה קורוניה, דודו אוואט על ההכנות לקראת המשחק.

הגעתה של ריאל מדריד לביקור כאורחת של מרכז פרס לשלום, היא אירוע ראשון מסוגו בישראל, והמדרידאים, שינחתו בצהרי יום ג', יפגשו ילדים ישראלים ופלסטינים מבתי הספר התאומים לכדורגל של מרכז פרס לשלום. יש לציין שהגעתה של הקבוצה נעשית בהתנדבות וללא קבלת כל תמורה. ההרכב של ריאל מדריד שיגיע לארץ כולל בין היתר את השוער איקר קסיאס, מיצ'ל סלגאדו, ראמוס, פאביו קנאבארו, ראול, אמרסון, דיאגו לופז, גוטי, רוד ואן ניסטלרוי ואיבן הלגרה.

סגל נבחרת השלום למשחק כולל את חאלד חלאילה, עבד רבאח, עימאד גנאיים, עלי עותמאן, עלא אבו סלאח, עידן טל, יוסי בניון, דודו אוואט ,פיני בלילי, עבאס סואן, ג'ובאני רוסו, שביט אלימלך, אלון חרזי, אסי דומב, יואב זיו, עומרי אפק, ליאור אסולין וברוך דגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully