וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני ירוויח במכבי חיפה 390 אלף דולר בשלוש שנים

17.6.2007 / 13:42

זה מה שיקבל המגן במכבי חיפה, לאחר ששוחרר מבית"ר והגיע לסיכום בכרמל. בעקבות כך צפויה להיסגר העברתו של מגרלשווילי לויטסה ארנהיים

עסקת העברתו של רוני גפני למכבי חיפה נסגרה היום (ראשון), לאחר שהקבוצה קיבלה הודעה מבית"ר ירושלים על כך שגפני משוחרר בחינם. נציגיו של השחקן, גלעד קצב ועו"ד עידן כסיף, נפגשו עם יעקב שחר, ושני הצדדים הגיעו לסיכום על חוזה לשלוש שנים במועדון. המגן ישתכר 390 אלף דולר, ובנוסף יקבל מענק אליפות של כ-15 אלף דולר אם הקבוצה תזכה בתואר. בעקבות כך צפויה להיסגר גם העברתו של חיים מגרלשווילי לויטסה ארנהיים.

הקשר הברזילאי של מכבי חיפה, שאבייר אנדרסון, לא יתייצב לפתיחת האימונים של מכבי חיפה. הקבוצה תפתח אימוניה ביום רביעי הקרוב, אבל השחקנים הזרים אמורים להתייצב רק בראשון ביולי.

ההחלטה "לנפות" את אנדרסון התקבלה בשיתוף הצוות המקצועי. גורמים בקבוצה אמרו היום שחבייר דירסאו וגוסטבו בוקולי אמורים להתייצב לאימונים כרגיל. הדבר מעיד על הניסיון של הירוקים להשתחרר מהחוזה עם אנדרסון, אך סוכנו פיני זהבי עדיין לא מצא לו קבוצה אחרת. בקבוצה קיבלו החלטה לזמן גם את אלן מסודי לפתיחת האימונים, וזה אומר שיתכן והקשר יישאר בקבוצה בעונה הבאה.

ניר דוידוביץ' ביקש רשות מהנהלת הקבוצה להגיע לאימונים ביום רביעי בעוד שבועיים ולא ברביעי הקרוב. השוער אמר להנהלה כי הוא זקוק ל"עוד מספר ימי מנוחה". רוני לוי אישר לשחקן להתייצב באיחור לפתיחת האימונים. השחקן אגב, עדיין לא קיבל מההנהלה את מסקנותיה בנוגע לשיחה שערך עם סגן הנשיא, עוזי מור. בקבוצה מאמינים שאין קשר בין הבקשה של דוידוביץ' להתייצב לאימונים באיחור לבין העובדה שהוא עדיין לא קיבל תשובה מההנהלה לגבי השיחה עם מור.

הבלם פבריציו בנטו מועמד (משה הרוש, "הארץ")

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, בוחן את צירופו של בלם ג'ובנטוד מהליגה הברזילאית, פבריציו בנטו, בן 29 ששיחק לפני שנתיים בבית"ר ירושלים. כבר לפני כחודשיים, בעת שהותו בברזיל, צפה בו עוזרו של לוי, סלובודן דראפיץ', והוסיף אותו לרשימה ארוכה של מועמדים פוטנציאלים.

נראה כי איש הקשר, ריקי קנטרביץ', שליווה את לוי במסעו בארגנטינה לפני שבוע, יתבקש להמריא לברזיל כדי לעקוב אחר בנטו ולהעביר את רשמיו לחיפה. העלויות הגבוהות מדי של שחקני החיזוק שעמדו בראש סדר העדיפויות של לוי הן אלו שהעלו את מועמדותו של בנטו.

מאור בוזגלו, שכרטיסו חוזר אוטומטית לחיפה, טרם קיבל זימון להתייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה, שיחלו ביום רביעי השבוע. בסביבתו של השחקן, שכבר הודיע שאינו מעוניין לשחק בחיפה בעונה הבאה, מבהירים כי אין בכוונתו להחרים את האימונים אם זימון כזה יגיע בימים הקרובים.

נמשכים המגעים בין חיפה למכבי פתח תקוה בעניין עומר גולן, כשבשלב זה קיימים פערים גדולים אחרי שפתח תקוה סירבה להצעה לקבל תמורתו חצי מיליון דולר בתוספת אלן מסודי ורביד גזל.

עדכון ראשון 16.6.07 21:36
עדכון אחרון 17.6.07 13:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully