וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחון לדרא"פ בשלוש האומות

רועי פרידמן

16.6.2007 / 18:37

גברה על אוסטרליה במשחק דרמטי בקייפטאון. ניו זילנד הביסה את קנדה במשחק מבחן, ותשחק בדרום אפריקה בשבוע הבא

דרום אפריקה ניצחה את אוסטרליה 19:22 (16:10) במשחק דראמטי בקייפטאון. שני שערי שדה תוך 4 דקות של המחליף פראנסוואה סטיין ניצחו במשחק צמוד את הוואלאביז.

הספרינגבוקס פתחו היטב את המשחק עם טריי של ז'אק פורי, אך האוסטרלים, בזכות 4 שחקני מרכז השדה הוותיקים שלהם, ג'ורג' גריגן, סטפן לארקהם, מאט גיטאו והקפטן סטרלינג מורטלוק, חזרו למשחק, כשגיטאו חוצה את קו השער עבור הוואלאביז. סדרת עבירות, שכללה כרטיס צהוב לחובתו של פייר ספיס, העבירה את היתרון לאורחים. מורטלוק העלה את האורחים ל-10:19 6 דקות בתוך המחצית השנייה, אבל אז נכנסה לפעולה ההגנה המקומית. הספרינגבוקס חתכו את היתרון ל-3 נקודות עד שתי הבעיטות של סטיין.

"היה לנו הרבה אופי כדי לחזור מכזה פיגור ולנצח את המשחק", אמר ג'ייק ווייט, מאמן הספרינגבוקס. על פראנסואה סטיין הוא אמר:, "בחור צעיר עם הרבה כשרון, שייתן לנו יתרון לאליפות העולם. כולנו זוכרים ששערי שדה מכריעים אליפויות (כשהכוונה לשערי שדה מנצחים בהארכה של ג'ואל סטראנסקי מדרא"פ מול ניו זילנד ב-1995, של ג'והני ווילקינסון מאנגליה מול אוסטרליה ב-2003, ועוד שער שדה מנצח בחצי הגמר של סטפאן לארקהאם מול דרא"פ ב-1999 – ר.פ.).

הניצחון עלה ביוקר לדרא"פ, כאשר שלושה שחקנים, בהם הקפטן ג'והן סמית שמתח את שריר הירך האחורי, נפצעו ועלולים לסיים את חלקם בטורניר. שני הפצועים הנוספים הם גורתרו סטינקאמפ שנפצע בברך וג'ואן סמית. ג'והן קונולי, המאמן האורח, שיבח את משחק ההגנה של קבוצתו, אך ציין את משחק הבעיטות של דרא"פ, שנצח לדעתו את המשחק.

צוברי הנקודות:

דרא"פ:

טרי: ז'אק פורי
המרה : פרסי מונטגומרי
עונשין : מונטגומרי 3
שערי שדה : פראנסואה סטיין 2

אוסטרליה :

טריי : מאט גיטאו
המרה : סטרלינג מורטלוק
עונשין : מורטלוק 4

הטבלה : (ניצחון-תיקו-הפסד ,בונוס 4 טרייז, בונוס הפסד פחות מ-7 נקודות, נקודות זכות-נקודות חובה נקודות)

דרא"פ 0-0-1 0 0 16-19 4
אוסטרליה 1-0-0 0 1 19-16 1
ניו זילנד

ניו זילנד, בהילוך ראשון

האול בלאקס עצמם לא הרשימו, אבל ניצחו את קנדה 13:64 (13:26). למרות התוצאה בהמילטון הקנדים היו במשחק עד אמצע המחצית הראשונה, אבל אז החלו להיראות ההבדלים בין הנבחרת הטובה בעולם לאחת הנבחרות בדרג הנמוך יותר. איש המשחק היה ללא ספק דניאל קארטר שחזר מפציעה. קארטר הבקיע 3 מ-10 הטרייז של האול בלאקס והוסיף עוד 7 המרות.

צוברי הנקודות:

ניו זילנד :

טרייז : דניאל קארטר 3, סיטיביני סיביוואטו, לוק מק'אליסטר, אנדרו הור, ג'והן שוואגלר, כריס מאסוי, דאג האוולט ריקו גיר
המרות : קארטר 7

קנדה:

טריי : מייק פייק
המרה : ג'יימס פריצ'ארד
עונשין : פריצ'ארד 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully