וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצעירה הזו לא חסר כבוד

שגיא ניר

16.6.2007 / 23:40

בניגוד לתבוסות של המקבילה בכדורגל, נבחרת העתודה בכדורסל כבר עם 7 מ-7 בהכנה אחרי ה-64:67 מול צרפת, ללא כספי החולה

נבחרת העתודה של ישראל לא עוצרת, והערב (מוצ"ש) היא השיגה אולי את הניצחון המרשים ביותר שלה בהכנה, 64:67 על המקבילה הצרפתית במשחק השני של טורניר ההכנה השני שלה, בעיר ליון.

קליעות עונשין מדויקות של נועם מטלון וערן אסנטי השלימו ניצחון שביעי בהכנה, אחרי הצגה הגדולה של אלישי כדיר שכיכב עם 26 נקודות. עומרי כספי החולה לא שותף.

פרט לכדיר, קלעו לנבחרת נועם מטלון 9, יוגב אוחיון 8, אוהד כהן 6, דניאל גור אריה 5, דורי אסף 4, גל מקל, טל דן ואחיעד בוקרא 2 כ"א.

"היה משחק צמוד ומותח", סיפר המאמן יעקב ג'ינו. "כדיר היה מצוין, גורא נותן הגנה נפלאה והיום גם בוקראואסנטי שמרו מצוין. זה היה משחק לחימה יותר מאשר משחק טוב". על השימוש בכל שחקני הסגל במשחקים אמר המאמן: "ההכנה לא נותנת נקודות, ולכן אנחנו משתמשים בזה לתת לשחקנים ביטחון ולהכניס אותם לכושר משחק קבוצתי. אתה אף פעם לא יכול לדעת עם מי תגיע לאליפות ועם מי תסיים".

המשחק האחרון בטורניר, מחר מול בולגריה, יהווה בעצם את גמר הטורניר אחרי הניצחון הבולגרי על ליטא. לאחריו, תחזור הנבחרת לארץ בתום שבועיים של אימונים ומשחקים בחו"ל, ןתשהה כאן עד היציאה לאליפות אירופה, שתיפתח בחמישה ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully