וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטה ובודמר עברו סופית לליון

16.6.2007 / 20:14

שני שחקניה המצטיינים של ליל חתמו באלופה אחרי שלמעלה מ-24 מיליון יורו עשו את הדרך ההפוכה. טיאגו עשוי לעבור לפיורנטינה

צמד שחקניה המצטיינים של ליל, קאדר קייטה ומתיו בודמר, עברו לליון לאחר שחתמו על חוזים לארבע שנים באלופה הצרפתית. "קייטה עלה 18 מיליון יורו ובודמר 6.5", אמר נשיא ליון, ז'אן מישל אולה במסיבת עיתונאים היום (שבת).

קייטה בן ה-26, שחקנה של נבחרת חוף השנהב, זרח העונה בליל וכבש 9 שערים ב-36 הופעות. בודמר בן ה-25 נחשב לאחד מהכשרונות הגדולים בכדורגל הצרפתי, הצטיין גם הוא העונה והעובדה שלא זומן בצורה קבועה לנבחרת צרפת גררה עימה הרבה ביקורות. בודמר עשוי לבוא על מקומו של טיאגו הפורטוגלי לאחר שליון ופיורנטינה מצויות במשא ומתן מתקדם על מעבר שלו לפירנצה.

* מארסיי הצטרפה לניוקאסל בהתעניינות בבלם ליברפול, סמי היפיה. הקבוצה מדרום צרפת גם אמורה לסגור עם ליברפול את העברתו של דג'יבריל סיסה בצורה קבועה, אחרי שזה היה מושאל אצלה העונה.

* מגינה המצטיין של אוקזר, באקארי סאגנה, נחוש לעזוב את הקבוצה ועל פי דיווחים באנגליה ארסנל כבר הציעה עבורו 6 מיליון יורו. לסאגנה, שנבחר למגן הימני של העונה בצרפת, יש חוזה לשנתיים נוספות באוקזר, אבל ההתעניינות המאסיבית בו, גם מצידן של ליון ומונאקו, צפויה להוציאו מאוקזר. שחקן נוסף של הקבוצה, הבלם יונאס קאבול, צפוי לעבור בקרוב לטוטנהאם.

* שחקני ההגנה של בורדו, דויד ג'אמלי ומארק פלאנוס, האריכו את חוזיהם בקבוצה. פלאנוס היה גם על הכוונת של אוקזר, אבל חתם עד 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully