וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדאטיס וברדיץ' בגמר טורניר האלה

16.6.2007 / 19:00

הקפריסאי גבר 6:7, 4:6 על קולשרייבר הגרמני, ויפגוש את הצ'כי שניצח באותה תוצאה את ניימינן. רודיק מול מהוט בגמר בקווינס

מרכוס בגדאטיס המדורג שמיני ניצח (שבת) את פיליפ קולשרייבר 6:7, 4:6 בחצי גמר טורניר האלה (על סך פרסים של 680,250 יורו) בגרמניה וישחק בגמר נגד תומאס ברדיץ' הצ'כי, שהעפיל לגמר שנה שניה ברציפות אחרי ניצחון 6:7, 4:6 על מרקו ניימינן בחצי הגמר השני.

גם הקפריסאי וגם הצ'כי העלו את רמת המשחק שלהם ברגעי המפתח כדי לקחת את מפגשי הדשא הצמודים. בגדאטיס היה בלחץ במערכה הראשונה, כשקולשרייבר פתח חזק. אבל הגרמני לא ניצל את ההזדמנויות שלו והחמיץ שתי נקודות שבירה במשחקון התשיעי, והמערכה הלכה לשובר שוויון. קולשרייבר החטיא כדור פשוט, ובגדאטיס ניצל את המונטום ולקח את הטייברייק. גם במערכה השניה הקפריסאי השתלט על העניינים אחרי שחזר מפיגור 40:0 במשחקון השישי, שמר על ההגשה ושבר את קולשרייבר במשחקון הבא כדי לקחת את המשחק כולו.

בדריץ', שהפסיד לפדרר בשנה שעברה, היה טוב מדי בשביל נימינן. לאחר שובר שוויון שאותו ניצח בסט הראשון הוא פיגר במערכה השניה 4:3, אבל הצליח לאסוף את עצמו ולקחת את שלושת המשחקונים הבאים - כולל שתי שבירות - בדרך לניצחון.

רודיק שוב בגמר קווינס

אנדי רודיק ממשיך להתאושש מעונת החימר הלא נעימה שעברה עליו והיום העפיל לגמר טורניר קווינס (על סך פרסים של 680,250 יורו). האמריקאי הפסיד רק 10 נקודות מ-58 הסרבים שלו במשחק וניצח 4:6, 5:7 את דימיטרי טורסונוב בתוך 76 דקות.

האמריקאי, שיחפש תואר רביעי בחמש שנים בלונדון, יפגוש במשחק הגמר את הצרפתי המפתיע, ניקולה מהוט, שהדיח ברבע הגמר את רפאל נדאל והיום ניצח בחצי הגמר 4:6, 6:7 את בן ארצו, ארנו קלמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully