וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד ובלגיה נפרדו בתיקו 2:2 ועלו לשלב הבא

16.6.2007 / 21:45

מיראלאס העלה את הבלגים ליתרון (9), ריכטרס (13) ודרנטה (37) השלימו מהפך לאוראנג'. פוקוניולי (70) השווה וכולם יצאו מרוצים

נבחרת הולנד ידעה עוד לפני המשחק שהיא עולה לשלב הבא, לאחר שהשיגה שני ניצחונות והבטיחה את מקומה בין ארבעת הנבחרות הצעירות הטובות ביבשת. למרות טרוניות שנשמעו בימים האחרונים על כך שהמשחק יסתיים בתיקו כדי להבטיח גם את העפלתה של בלגיה השכנה, האורנג' הכחישו זאת בתוקף ואכן, למרות שהמשחק הסתיים בתיקו 2:2 אי אפשר לומר שהם לא עשו הכל כדי לסיים את הבית במאזן מושלם.

במחצית הראשונה ובתחילת המחצית השניה החניכים של פופה דה האן שלטו במשחק עם כדורגל יפה לעין של מסירות מרגל לרגל ויכולת טכנית גבוהה, בעוד הבלגים מסתפקים במסירות עומק והגבהות שלא ממש מצאו את יעדן, ברוב המקרים. אבל פעם אחת במחצית הראשונה זה הצליח והביא לכיבוש, וב-30 הדקות האחרונות הבלגים היו טובים יותר אחרי שהשיגו את השוויון והם עולים לשלב הבא מהמקום השני בצדק ולמרות ההרכב החסר, ולא בגלל שההולנדים ויתרו להם.

מחצית ראשונה

ההזדמנות הראשונה של הולנד הגיעה בדקה ה-5, כשדניאל דה רידר לקח כדור חופשי מצד שמאל של הרחבה וסובב לכיוון השער, סימאן הרחיק מהקו.

בלגיה לא חיכתה הרבה, ואחרי ארבע דקות כבר כבשה שער מדהים. דה מול הגביה כדור נהדר ומדוד מצד ימין של הרחבה, מיראלאס שם את הראש ונגח בקשת יפהפיה מעל השוער לפינה הימנית, 0:1 לבלגים.

התשובה הכתומה לא איחרה להגיע. בדקה ה-13 באבל תעתע בהגנה הבלגית כשפרץ מצד ימין של הרחבה, סבסב את השומר שלו והשאיר כדור מדוייק לריכטרס שהגיע מאחור. לחלוץ נשאר רק לבחור לאיזו פינה הוא שולח את הבעיטה, והוא בחר בשמאלית התחתונה. 1:1.

שתי הנבחרות המשיכו גם לאחר אמצע המחצית בקצב טוב, ובאקאל (שנפצע במהלך ויצא לטיפול) נגח בסיבוב כדור שביילי הציל מקו השער. מיראלאס תיעתע מהעבר השני, דהר לעבר השער מול שלושה שחקנים והשאיר למארון, שבא בטריילר ובעט פצצה ששרקה ליד העמוד.

הולנד המשיכה לתקוף את הבלגים, ובדקה ה-37 טעות של פוקוניולי שעשה עבירה על ריכטרס וראה כרטיס צהוב הובילה לכדור חופשי לכתומים, שלושה מטר מחוץ לרחבה. דרנטה לקח את הכדור החופשי שהסתובב מעבר לחומה והכניע גם את ביילי, שהגיע אליו אבל לא הצליח להדוף כהלכה. 1:2 מוצדק להולנד.

הכתומים לא הירפו, וההגנה הבלגית נאלצה לבצע עבירות כדי לעצור אותם. בדקה ה-44 עוד כדור חופשי, כמעט מאותה נקודה. הפעם דה רידר לקח את הבעיטה אבל לא הצליח לכבוש.

מחצית שנייה

את המחצית השניה ההולנדים המשיכו באותו הלך רוח, ודה רידר פרץ בדקה ה-55 במבצע אישי יפה על הקו מימין לשער אבל הכדור יצא לקרן.

הבלגים עלו הרבה פחות טוב מחדרי ההלבשה, ובניסיון לעורר את ההתקפה בלונדל החליף את ואנדן בורה (65). גם זה לא עצר את האראנג' ודה רידר עם עוד פעולה טובה בעט וכמעט הפתיע את ביילי.

ולפתע, משום מקום, הגיח לו פוקוניולי (70) שהיה בלתי מורגש עד אז במשחק, ניצל טעות של ההגנה ההולנדית ויציאה גרועה של השוער המחליף ורמיר והכניע אותו בבעיטה מצד שמאל של הרחבה בחצי גובה. 2:2.

השער של פוקוניולי הפך את המומנטום במשחק והבלגים החלו לתקוף הרבה יותר ולהגיע למצבים, כשהם שולטים במגרש. בדקות האחרונות של המשחק הקצב נרגע, וכולם חיכו לשריקת הסיום שהוציאה את שתי הנבחרות מרוצות.

נבחרת הולנד: קנת ורמיר; ג'יאני זויברלון, רון ולאר, ארנולד קרויסוויק, אריק פיטרס, ריאן דונק, רויסטון דרנטה (בירנס 73), דניאל דה רידר, עותמאן באקאל, מסאו ריכטרס (ינסן 63), ריאן באבל (יינר 79).

נבחרת בלגיה: לוגן ביילי; ספ דה רובר, לורן סימאן, ניקולאס לומברטס, סבסטיאן פוקוניולי (מולמו 87), אנתוני ואנדן בורה (בלונדל 65), קיליין אוברמיר, פאריס הארון, טום דה מול, מרטן מרטנס, קווין מיראלאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully