וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה חשאית בין ונגר לאטו

16.6.2007 / 18:22

האם החלוץ הקמרוני יעבור מהקמפ נואו לאיצטדיון האמירויות? מנג'ר ארסנל מקווה שכן. גם גודיונסן רוצה לעזוב את ברצלונה לטובת הפרמיירליג

סמואל אטו הוא אחד השחקנים המבוקשים באירופה, ולשמועות על מעבר של הקמרוני מברצלונה למקום אחר נוסף עוד נדבך. על פי ה"סאן" הבריטי, מנג'ר ארסנל ארסן ונגר נפגש בחשאי עם החלוץ והוא בטוח שיצליח להחתימו.

לטענת הסאן, ונגר טס במיוחד לאפריקה כדי לשוחח עם אטו, לאחר שזה התוודה שישמח לשחק בפרמיירליג. ונגר הנרגש דיווח להנהלת התותחנים על העניין, אלא שבאיצטדיון האמירויות מתקשים לגייס את הכסף הנחוץ להחתמה. הקטלונים הציבו תג מחיר של 25 מיליון ליש"ט עבור הכוכב שלהם. נזכיר בהקשר זה כי שמועות שנפוצו בצרפת השבוע דיברו על מעבר אפשרי של תיירי הנרי מארסנל לקמפ נואו תמורת אטו.

בכלל, לא ברור מה יישאר מהחוד של ברצלונה בעונה הבאה לאחר שגם אידור גודיונסן חשף אמש (שישי) שהוא רוצה לעבור, בשל התיסכול ממחסור ההזדמנויות שלו בהרכב. החלוץ האיסלנדי אמר לדיילי מייל: "הצטרפתי לבארסה כדי להיות חלק מהניצחונות של המועדון, אבל זה לא קל בשבילי כשאני רואה את כל השמות הגדולים בקו הקדמי. כל דקה הייתה מבחן בשבילי, וזה לא קל לשבת על הספסל. אני לא חושב שנכשלתי, אבל כנראה לא זכיתי באמון המאמן. אם אעזוב, האפשרות האידאלית מבחינתי תהיה לחזור לכדורגל האנגלי", אמר גודיונסן.

"אם ברצלונה תחליט להעביר אותי", הוסיף, "הבחירה המושלמת בשבילי תהיה קבוצה שמשחקת בליגת האלופות, וברור שמנצ'סטר יונייטד נמצאת בקטגוריה הזו". לגודיונסן יש חוזה עד 2010 אצל הקטלונים, אבל הם מוכנים למכור אותו במחיר מציאה של 9 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully