וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיט, לקחנו אליפות

16.6.2007 / 16:45

בתקשורת הטורקית מספרים איך מאמן אולקר הביא תואר וקלקל למעסיקיו את התכניות האפלוליות שרקמו בצוותא עם ההתאחדות המקומית

בטורקיה לומדים כנראה מתרבות ניהול הספורט של ישראל, ולא בהכרח את הדברים הטובים. סיפור דומה למה שקרה לניר לוין שנחתך מהפועל ת"א לאחר הזכיה בגביע מתפרסם היום (שבת) בתקשורת הטורקית, וחושף צד מכוער למדי של קבוצת פנרבחצ'ה אולקר בכדורסל.

אחרי שזכו באליפות ראשונה אחרי 17 שנים והשניה בסה"כ בתולדות המועדון, הציעה הנהלת הקבוצה למאמן אידין אורס לעזוב את תפקידו ולהתמנות לנשיא פעולות הכדורסל. לכאורה מדובר בקידום, אלא שמה שקרה מאחורי הקלעים אילץ את המאמן להודיע על עזיבת הקבוצה. ככל הידוע, פנרבחצ'ה סגרה עם המאמן הבוסני בוגדן טאנייביץ', שעובד בנבחרת טורקיה, לעונה הקרובה. העיסקה נחתמה לפי כחודשיים, והייתה אמורה לצאת לפועל לאחר שאולקר תפסיד את האליפות וכך יהיה קל יותר לפטר את אורס. טאנייביץ' אפילו החל בניהול מגעים עם מספר שחקנים לבניית סגל וככל הידוע גם החתים את הפורוורד אמיר פרלזיץ' לקבוצה.

אלא שאורס קלקל את התוכניות כשניצח 0:4 את אפס פילזן בסדרת הגמר ולקח את התואר, ולמרות זאת הנהלת אולקר לא ויתרה על הסיכום עם טאנייביץ'. האצבעות המאשימות בטורקיה מופנות בעיקר כלפי התאחדות הכדורסל המקומית, שלכאורה רוצה לטשטש את הביקורות על חוזהו הגדול של טאנייביץ' שמקבל יותר ממיליון יורו לעונה בכך שתעביר אותו לאולקר. הטורקים עדיין מחכים להתפחויות, ובינתיים שוררת שם הסכמה כללית שמה שנעשה לאוריס הוא בושה וחרפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully