וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט מתעקש על טרייד

16.6.2007 / 13:38

כוכב הלייקרס נפגש עם הבעלים וחידש את הדרישה לעזוב את הקבוצה. קרלוס דלפינו עובר לראפטורס, ולארי בראון רוצה לחזור לאמן

סגנית אלופת המזרח דטרויט פיסטונס סיכמה ביום שישי על טרייד עם טורונטו ראפטורס, לפיו קרלוס דלפינו יעזוב לקנדה ודטרויט תזכה בשתי בחירות דראפט של הראפטורס בסיבוב השני, בשנים 2009 ו-2011.

נשיאה של הפיסטונס ג'ו דומארס התייחס לטרייד ואמר: "אנחנו מודים לדלפינו על כל מה שעשה בקבוצה ומאחלים לו הצלחה בקנדה". דלפינו הארגנטינאי, שנבחר במקום ה-25 בדראפט של 2003, מאור להשתלב טוב באחת הקבוצות היותר "בינלאומיות" ב-NBA.

דלפינו השיג בסך הכל ממוצעים של 4.4 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים ב-180 משחקים במדי הפיסטונס. בעונה שעברה דלפינו שותף בכל 82 המשחקים בעונה הסדירה, והשיג ממוצעים של 5.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים. בפלייאוף הממוצעים ירדו ל-2.3 נקודות ו-1.3 ריבאונדים. בעונה הקרובה הוא אמור להרוויח 1.8 מיליון דולר.

לארי בראון רוצה לאמן בסקרמנטו

לארי בראון, אחד האממנים הוותיקים ב-NBA שאיכזב בקדנציה הקודמת שלו בניו יורק ניקס, מעוניין לחזור ולעמוד על הקווים ובסקרמנטו, כך דיווח בסוף השבוע העיתון "סקרמנטו בי".

בראון סיפר בראיון מביתו בפילדלפיה: "אני רוצה לחזור, זה מאוד חסר לי. לא איבדתי את התשוקה ללמד ולאמן. אני לא רוצה לסיים את הקריירה שלי אחרי מאזן של 59:23, אני מרגיש שאני מסוגל להרבה יותר. לגבי סקרמנטו, אימנתי חצי מהשחקנים בקבוצה הזאת. לא איכפת לי לקבוצה שנמצאת בתהליך של בניה, אבל לאן שאני לא אל, אני רוצה שהאנשים באותו מקום ירגישו שאני האדם הנכון לעמוד במשימה".

בראון בן ה-66 שימש בתפקידו האחרון כחבר הנהלה בפילדלפיה 76', שקלטה אותו אחרי פיטוריו מניו יורק ניקס. מבין הישגיו הגדולים אפשר למנות את תואר המכללות עם קנזס ב-1988 ואת אליפות ה-NBA עם דטרויט פיסטונס ב-2004.

בריאנט חידש את הדרישה לעזוב

קובי בריאנט מתעקש על טרייד. למרות שהרוחות לכאורה נרגעו בזמן האחרון, הלוס אנגל'ס טיימס מפרסם היום (שבת) שהכוכב נפגש עם הבעלים של הקבוצה, ג'רי באס, בספרד אתמול וחידש את דרישתו לעזוב את הארגון. על פי המקורות של הטיימס, בריאנט הדגיש שוב שהוא לא מרוצה מהכייון שהלייקרס הולכים אליו והציב בפני באס את הקריאה המחודשת לשחרור.

מקורות בקבוצה מתעקשים שאין כוונה לשחרר את האולסטאר שלהם, ומקווים עדיים להגיע לפתרון שיהיה טוב לכולם. בריאנט ובאס אמורים לחדש את המגעים ביניהם בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully