וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרבי כמו בדרבי, תמיד חם

15.6.2007 / 11:29

26 אלף איש צפויים למלא את האיצטדיון בהירנבין בדרבי השפלה בין הולנד לבלגיה, שעדיין לא הבטיחה את מקומה בחצי הגמר

נבחרת הולנד כבר הבטיחה את מקומה בחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21, אותה היא מארחת. זה לא אומר שההולנדים מקלים ראש במשחק נגד בלגיה הערב (21:45, ספורט 1). מבחינתו של המאמן, פופה דה האן, הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לנבחרת האוראנג' הוא להישאר בהירנביין, לשמור על ראש שקט ולא להתעייף מהנסיעות, מה גם שהירנביין זה העיר שלו. "אנחנו פשוט רגילים לשחק בהירנביין", אמר המאמן שרשם ניצחונות מול ישראל ופורטוגל.

הבלגים עדיןי לא הבטיחו את מקומם בחצי הגמר ומן הסתם, הם יתפללו לניצחון של ישראל על פורטוגל או לפחות תיקו. במקרה של ניצחון פורטוגלי, הם יהיו חייבים להשיג תיקו לפחות מול שכניהם, כדי להגיע לחצי הגמר. המאמןם הבלגי פרנסואה דה סארט אמר לקראת המשחק: "המטרה העיקרית שלנו היא להעפיל לחצי הגמר ולאולימפיאדה, אם נצליח לעשות זה את, השמיים הם הגבול".

ההולנדים יבצעו מספר שינויים בהרכב. רויסטון דרנתה יישאר על הספסל כדי שלא יספוג כרטיס צהוב נוסף, שירחיק אותו מהמשחק הבא. השוער בוי ווטרמן סובל מפציעה קלה ואמור לפנות את מקומו לקנת וורמר. בנוסף, גם הדוויחס מאדורו סובל מפציעה וכנראה שיזכה למנוחה.

גם הבלגים מגיעים למשחק בהרכב חסר. ההגנה תיאלץ להסתדר לל אתומאס ורמאלן, שחזר הביתה בגלל פציעה בכתף והקשרים מרולאן פלאיני (שהורחק מול ישראל) ויאן ורטונחן מושעים. בכל מקרה, 26 אלף צופים לא אמורים לוותר על הדרבי של ארצות השפלה באיצטדיון בהירנביין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully