וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי קנטי מונה למאמן גליל עליון

שגיא ניר

17.6.2007 / 13:35

הגליל החתימה את האיש שהפסיד מולה את האליפות כמאמן מכבי ת"א. הבעלים חיים אוחיון: "הוא ממשיך דרכם של פיני, דיוויד וקטש"

אלי קנטי הוא מאמנה החדש של הפועל גליל עליון. המאמן הותיק, שרשום על אובדן האליפות היחיד של מכבי תל אביב ב-40 השנים האחרונות (לגליל ב-93), סיכם עקרונית את תנאיו עם המועדון עוד ביום שישי, והיום (ראשון) מונה רשמית למחליפו של עודד קטש, שעזב את הקבוצה לטובת מכבי תל אביב.

בגליל ניהלו בשבועיים האחרונים מגעים עם לא מעט מאמנים, החל מאבנר יאור (שחתם בגלבוע/עפולה), אריאל בית הלחמי (שנשאר בנהריה), דני פרנקו, יעקב ג'ינו וגדי קידר, שהודיע היום להנהלת הקבוצה כי הוא דוחה את ההצעה ויישאר מנכ"ל מחלקת הנוער של הפועל ירושלים. קנטי, שלא אימן קבוצות בוגרים בשנים האחרונות, הוא ללא ספק המועמד המפתיע מכולם.

הבעלים של הגליל, חיים אוחיון, בירך על המוגמר: "קנטי הוא האיש הנכון במקום הנכון, והוא מתאים להוויה של הגליל ולצורת המשחק. הוא ממשיך דרכם של פיני, דיוויד וקטש". על ההימור שבהחתמת מאמן שלא אימן קבוצת בוגרים בשנים האחרונות אמר אוחיון: "זה היה הקונספט מלכתחילה – לקחת מישהו שהכי מתאים ובשל, ולמרות הוותק שלו עדיין רעב. התמקדנו בקידר וקנטי כי מצאנו אצלם גם ניסיון וגם את הפספוס שלהם בלהגיע למעמדים הגבוהים כך שהם מקבלים הזדמנות מחודשת".

קנטי, 50, שלאחר עונת אובדן האליפות במכבי תל אביב אימן את עירוני רמת-גן, גבעת שמואל, הפועל חולון, מכבי קרית מוצקין, מכבי חדרה ובני הרצליה, מחזיק בניסיון של 12 שנים כמאמן בליגה הבכירה בישראל.

פרסום ראשון: 15.6.07 19:43
עדכון אחרון: 17.7.07 13:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully