וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מטהרים את הקופסה

מנהל האיצטדיון הטמין חומרים נגד "עין הרע" מתחת לכר הדשא, המשטרה דורשת להוריד את הגדרות מאחורי השערים ביציעים 4 ו-5

מנפלאות הכדורגל הישראלי ומכבי נתניה: מנהל האיצטדיון, גבי בובליל, חש לאחרונה כי אוהדי הקבוצות האחרונות מנסים "לחמוד" את המקום השני אליו הגיעה הקבוצה העונה. לכן, לאחרונה הוא ערך טקס "טיהור מעין הרע" במגרש הקופסה, בתקווה שהמקום השני לא "יברח". אין זו הפעם הראשונה שבובליל, שנחשב לאהוד בקרב האוהדים, עורך טקסים מסוג זה. בעבר נהג מנהל האיצטדיון להטמין קמעות ברגלי השחקנים ולפזר "חומרים סודיים" במגרש. "הפעם", סיפרו בנתניה, "בובליל הלך עוד כמה צעדים קדימה וטמן את החומרים עמוק בתוך האדמה. כנראה שיש הרבה 'עין'".

אותו גורם סיפר מה הסביר לו בובליל לפני שהחליט לערוך טקסים במגרש. "הוא אמר שאם נוסיף כמויות של שום מסביב לשערים, אולי נזכה במקום הראשון. הוא החליט לקבור כמויות של שום כי הוא שמע שיש 'עין חזקה'". בובליל מסר בתגובה: "בגדול, הסיפור נכון. יש לי כמה חומרים שלא ניתנים לפרסום, משהו חזק מצפון אפריקה. כרגע אי אפשר לדבר על זה. אני מטמין אותם בכוונה במקומות סמויים על מנת שלא שיבואו למגרש מרגלים ויזהו מה עשינו".

ההכנות לקראת העונה הבאה, שתהיה העונה האחרונה של מכבי נתניה באצטדיון הקופסה, החלו. השבוע התברר כי משטרת נתניה דרשה מהמועדון להסיר את הגדרות ביציעים 4 ו-5. היציעים, למי שלא מכיר, ממוקמים מאחורי שני השערים, כלומר בכיוון הדרומי והצפוני של האצטדיון. לדברי גורמים במשטרה, לאחרונה מונה קבלן אחראי מטעם המועדון לביצוע העבודות, והמשטרה תבצע בדיקות קפדניות בתום העבודה שצפויה להסתיים לקראת סוף החודש.

במשטרה לא חוששים שהדבר יפריע לניהול המשחק, אבל יחד עם זאת היא צפויה לשים דגש מיוחד בנוגע למניעת התפרצות של אוהדים למגרש ולהפרעה למהלך התקין של המשחק. לאחר שהגדרות יוסרו, במשטרה יגבירו את השמירה על הסדר במגרש.

יאמר ניסה לשכנע את בלדב לחזור בו מהתפטרותו

הבעלים, דניאל יאמר, ניסה לשכנע את מנכ"ל מכבי נתניה בעונה החולפת, קובי בלדב, לחזור בו מהודעת ההתפטרות. המנכ"ל לשעבר סירב והודיע ליאמר כי הוא לא מתכוון לחזור לתפקיד. האירוע, אגב, התרחש טרם הוחלט להוציא הודעה מסודרת לתקשורת על בנוגע לחילופי התפקידים במועדון.

בלדב, שנחשב לדמות ניהולית בכירה במועדון, הודיע ליאמר כי הוא יקדיש את זמנו הפנוי להגברת הפעילות בתחום הביטוח בו עוסק במקביל. לטענת גורמים במועדון, פרשת זכות החתימה שנלקחה מהמנכ"ל במפתיע השפיעה מאוד על דעתו. כעת ישמש בלדב כחבר הנהלה מן המניין. תפקידו יהיה להיות נוכח בישיבות הנהלה, להביע את דעתו בנושאים מנהלתיים ולתרום למועדון מהניסיון העשיר שיש לו. בלדב מסר בתגובה לידיעה: "כל מה שאני יכול להגיד הוא שאני ודניאל יאמר מתואמים, וזה העיקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully