וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים דאנקן: "האליפות הזו מתוקה יותר"

15.6.2007 / 7:19

הפאוור פורוורד של סן אנטוניו וחבריו קטפו אליפות רביעית בתשע שנים. הסופרסטאר הכי שקט בליגה חגג: "זה אף פעם לא נמאס"

סן אנטוניו לא התכוונה להשאיר לקליבלנד אפילו חריץ קטן של תקווה. הלילה (בין חמישי לשישי) השלימו הספרס סוויפ מהיר בסדרת גמר ה-NBA עם ניצחון 82:83 על הקאבס הצעירים, ומיד פצחו בחגיגות האליפות הרביעית שלהם בתשע השנים האחרונות.

טים דאנקן, שאחרי שלושה תארי MVP של סדרת הגמר השאיר הפעם את הגביע הקטן לרכז שלו, טוני פארקר, אמר בסיום: "זה אף פעם לא נמאס, אף פעם. לא יאומן, כזו תקופה נהדרת, כזה מסע נפלא, קבוצה מופלאה של חברים. האליפות הזו מתוקה יותר, הדרך שעברנו בדרך אליה קשה יותר מכל קודמותיה. החבר'ה התעלו, והיו לכל אחד מ-12 השחקנים שלנו הופעות גדולות".

דאנקן סיכם בקצרה את משחק האליפות: "הם ניסו לחזור למשחק, אבל אנחנו לא נכנסו לפאניקה. זה מראה על המון נסיון מהצד שלנו, על האופי שבנינו כאן לאורך השנים. אני חושב שפשוט החזקנו מעמד יותר מהם".

כוכב הסדרה והחוגג הראשי היה טוני פארקר שהתקשה להסתיר את התרגשותו בסיום: "זה נפלא, בלתי יאומן ממש. אין לי מילים. כשאתעורר מחר זה עדיין ירגיש כמו חלום".

הרכז הצרפתי התייחס גם להשתלטות האירופית על הליגה הטובה בעולם: "הכדורסל האירופי משתפר כל שנה. היה לנו השנה את דירק כ-MVP האירופי הראשון של העונה הרגילה, ועכשיו אני ה-MVP של סדרת הגמר. ויהיו עוד בעתיד".

פארקר חגג בסיום כשדגל צרפת מונח על כתפיו בגאווה. "זה בא להראות עד כמה אני אוהב את הארץ שלי", אמר פארקר. "אני לא שוכח אותם. אני יודע שהרבה אנשים שם קמים בשלוש לפנות בוקר כדי לראות אותי".

פופוביץ': "ג'ינובילי הוא המתחרה האולטימטיבי"

המאמן המנצח, גרג פופוביץ', בחר לפרגן למאנו ג'ינובילי, שקבר את הקאבס עם 13 נקודות גדולות ברבע האחרון: "הוא עשה את מה שהוא עושה כבר כל כך הרבה זמן - באולימפיאדה, ביורוליג, ובגמרי ה-NBA. הוא פשוט המתחרה האולטימטיבי".

עבור מייקל פינלי הוותיק מדובר באליפות ראשונה, ומרגשת במיוחד. פינלי אף שמר לעצמו את כדור המשחק אחרי הבאזר, וסיפר כי "אולי אפילו אניח אותו הלילה ביני לבין אשתי במיטה".

בצד המפסיד נראו הרבה פרצופים עגומים. לברון ג'יימס, ששוב לא הצליח להתעלות וסיים עם 10 מ-30 מהשדה, אמר לאחר המשחק: "אם אני לא משחק טוב, לא יהיה לנו סיכוי מספיק טוב כדי לנצח. יש לי עוד הרבה דברים לעבוד עליהם כדי להשתפר לקראת העונה הבאה".

מאמן הקאבס, מייק בראון: "היו לנו את ההזדמנויות שלנו, הקהל היה נהדר ונתן לנו את תוספת האנרגיה לה היינו זקוקים, אבל פשוט לא הצלחנו לדלג מעל המשוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully