וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט חתם באפס פילזן

14.6.2007 / 20:43

יצעיד את הפיינליסטית הטורקית בשנתיים הקרובות. בלאט: "זו הזדמנות לעבוד במועדון גדול נוסף ולייצג את המדינה בכבוד"

כצפוי, מונה הערב (חמישי) דיוויד בלאט למאמנה של אפס פילזן הטורקית. בלאט ידריך את הקבוצה בשנתיים הבאות.

בשבוע האחרון ניהל בלאט משא ומתן אינטנסיבי עם פילזן, שהבשיל אחר הצהריים לכדי חתימה. בלאט, שימשיך לאמן במקביל את נבחרת רוסיה, מחליף בתפקיד את אוקטאי מחמוטי, שעוזב לאחר שש עונות וחצי בכחול-לבן של פילזן ושמונה תארים מקומיים (ארבע אליפויות, ארבעה גביעים).

"אני מאוד שמח על עצם העובדה שאני מצטרף לעוד מועדון גדול, אחרי מכבי ובנטון", אמר בלאט לוואלה! ספורט. "זו הזדמנות לעבוד במדינה נוספת ולייצג את הכדורסל הישראלי ואת המדינה שלנו בכבוד. היה משא ומתן לא הכי שגרתי, כי לפילזן לא היה מעולם מאמן זר. היינו צריכים לעבור על כמה דברים שהם לא רגילים אליהם ושאני לא רגיל אליהם, אבל עכשיו הכל מאחורינו ונתחיל לעבוד על בניית הקבוצה".

התחנה האירופאית הראשונה של בלאט הייתה דינמו סנט פטרסבורג ב-2005, אותה הוביל לזכייה בגביע היורוקאפ של פיב"א ללא אף הפסד. העבודה הטובה של בלאט עשתה לה כנפיים ובעונת 2006 מונה למאמן בנטון טרוויזו. הוא הצעיד את הקבוצה לאליפות דרמטית בעונתו הראשונה, ואילו העונה זכו בלאט ובנטון בסופרקאפ האיטלקי ובגביע המקומי.

פילזן, מנגד, נחלה בעונה החולפת כישלון גדול ביורוליג, כאשר לא הצליחה להעפיל לשלב רבע הגמר. היא אומנם הניפה גביע טורקי שני ברציפות והגיעה לגמר הפלייאוף, אולם טואטאה בסוויפ מביך (4:0) מול אולקר-פנרבחצ'ה. עם סיום העונה בטורקיה הודיעה הנהלת הקבוצה על מהפכה כללית בסגל השחקנים ובצוות המקצועי, ולאחר בדיקת מספר מועמדים לתפקיד המאמן, בחרה, כאמור, בבלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully