וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שבאתם: איטליה ואנגליה הלהיבו ב-2:2

14.6.2007 / 23:33

אחרי כדורגל ירוד ושבעה שערים בשבעת משחקי האליפות, הציגו איטליה ואנגליה משחק מרתק וגדוש במצבים, שנגמר בתיקו 2:2

אליפות אירופה 2007 לנבחרות צעירות הרגילה אותנו לא לצפות ממנה ליותר מדי. משחקים די משעממים ללא כיבושים רבים היו מנת חלקה של האליפות. בקיצור די יבש היה עד כה, עד המשחק היום (חמישי) בו התמודדו אנגליה ואיטליה. בסופו של דבר זה נגמר בתיקו 2:2. שתי הנבחרות התעמתו בפעם השנייה תוך שלושה חודשים, כאשר בחודש מרץ השנה נפרדו ב-3:3 מרשים במשחק הבכורה בוומבלי המחודש, גם הערב הן הציגו משחק מצוין.

המשחק נחלק לשני חלקים. המחצית הראשונה הייתה נתונה בשליטה של האנגלים, שעשו ככל העולה על רוחם במגרש והגיעו לאינספור הזדמנויות. האריות ניצלו שתיים מהן תוך שתי דקות, נוג'נט וליטה, כבשו. אגב, לאחרון, קודם לשער, הייתה החמצה מסמרת שיער ששווה לראות כדי ללמוד איך לא להתנהל מול שער ריק. למרות זאת, האזורי הצליחו לצמק בדקה ה-35. במחצית השנייה הסיפור התהפך. האנגלים נרדמו, הכחולים תקפו, לחצו והשיגו את השיוויון עם שער יפה של אקילני.

הפסד איטלקי היה משאיר אותם מחוץ לאליפות, אבל כעת הם ממוקמים במקום השלישי עם נקודה אחת, בדיוק כמו לצ'כיה. במידה ואנגליה תנצח את משחקה נגד סרביה, אף תוצאה של האזורי לא תעזור לה להעפיל לחצי הגמר.

תוצאת התיקו השאירה עוד קצת תקווה לנבחרת ישראל להגיע לבייג'ין 2008. ניצחון של ישראל על פורטוגל ישלח אותה, אם אנגליה תעפיל לחצי הגמר, להתמודדות מכרעת על הכרטיס המיוחל.

ההתמודדות הפגישה על הקווים, משני עברי המתרס, שני שחקני עבר גדולים. מצד אחד היה זה סטיוארט פירס, שיכול לרשום הופעה טובה. האנגלי, שפוטר לא מכבר ממנצ'סטר סיטי, מונה למאמן הצעירה ועד עכשיו עושה עבודה טובה. פיירלואיג'י קזיראגי, מאמן נבחרת איטליה וחלוץ אימתני בעבר, יקווה לניצחן ראשון בטורניר מול צ'כיה ולתיקו או הפסד אנגלי.

מחצית ראשונה

דקה 10 - הבלם האנגלי סטיבן טיילור התרומם לכדור אחרי טעות בהגנת איטליה ונגח טוב, אלא שהשוער ויויאנו סיפק הצלה נהדרת מהקו.

דקה 17 - החמצת הטורניר! מארק נובל שלח כדור טוב לליטה. החלוץ עקף מגן איטלקי וגם את השוער, אבל שלח מחמישה מטרים מול שער ריק החוצה!!

דקה 18 - ליטה המשיך להחמיץ, הפעם הוא בעט את הכדור אחרי השמטה של ויויאנו למשקוף.

דקה 21 - אנגליה המשיכה לתקוף בחמת זעם, אך לא הצליחה לכבוש. אשלי יאנג עשה סלאלום יפה ברחבה, אך בעט את הכדור רחוק מהשער האיטלקי.

דקה 24 - גול! סוף סוף עלו האנגלים ליתרון. לייטון ביינס הרים כדור מצוין מאגף שמאל. דייויד נוג'נט ירד לקרקע כדי לנגוח משבעה מטרים. 0:1 לאנגליה.

דקה 26 - גול! אנגליה שיחקה מצוין, שלטה במגרש והכפילה את היתרון. אשלי יאנג שלח כדור מצוין לתוך הרחבה לליטה, שהפעם בלי לחשוב יותר מדי, שלח חזק פנימה. 0:2 לאנגליה.

דקה 32 - אלברטו אקילני ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מכ-35 מטרים, אבל לא הצליח לנווט את הכדור אל בין קורות שערו של סקוט קארסון.

דקה 35 - גול! איטליה הצליחה לצמק. הכדור הסתובב ברחבה ונגע במספר שחקנים אחרי הרמת קרן. קפטן איטליה ג'יורג'יו קייליני היה אחרון כדי לשלוח לרשת. קארסון לא הצליח לעצור. 1:2 לאנגליה.

מחצית שנייה

דקה 49 - ריקארדו מונטוליבו שלח כדור נייד מכ-35 מטרים לפינה של קארסון, שהצליח להדוף לקרן.

דקה 59 - ג'יאמפאולו פאציני התרומם גבוה להרמה, אבל הכדור שנגח, עלה גבוה מעל המשקוף.

דקה 65 - אלסנדרו רוסינה שלח כדור שטוח לפינה של קארסון, אבל הכדור שרק לקורה.

דקה 66 - אנגליה, שנפלה לתרדמת עד הדקה הזו, הצליחה כמעט לכבוש את השלישי. נייג'ל ראו-קוקר קיבל כדור רוחב ובעט שטוח, אבל השוער האיטלקי הצליח להדוף מצוין והלשאיר את איטליה במשחק.

דקה 68 - גול! הלחץ של האיטלקים השתלם בסופו של דבר. אקילני קיבל מסירה מרוסי והניף רגל כדי לשלוח כדור חזק לפינה של קארסון. האנגלי נגע עם קצות אצבעותיו, אך לא מנע את השיוויון. 2:2.

דקה 73 - אשלי יאנג שוב הפגין את יכולותיו המופלאות כשעשה סלאלום יפהפה, חדר לרחבה, אבל הכדור שלו נהדף לקרן מידיו של ויויאנו.

הרכבים:

נבחרת אנגליה: סקוט קארסון; ג'סטין הויט, סטיבן טיילור, נדום אונוהה, לייטון ביינס; ג'יימס מילנר, נייג'ל ראו-קוקר (קיירן ריצ'ארדסון, 90+1), מארק נובל, אשלי יאנג; דייויד נוג'נט (פיטר וויטינגהאם, 69), לירוי ליטה (ג'יימס ווהן, 83).

נבחרת איטליה: אמיליאנו ויויאנו; אנדריאה ראגי (מרקו מוטה, 46), אנדריאה מנטובאני (דומניקו כריסצ'יטו, 59), מרקו אנדראולי, ג'יורג'יו קייליני; אנטוניו נוצ'רינו, אלברטו אקילאני, ריקראדו מונטוליבו; אלסנדרו רוסינה, רפאלה פלאדינו (ג'וזפה רוסי, 46), ג'יאמפאולו פאציני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully