וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת הדייויס יקבלו בונוס אם ינצחו את צ'ילה

14.6.2007 / 17:09

איגוד הטניס מבטיח 25 אלף שקלים לכל אחד מהשחקנים אם יצליחו לנצח בספטמבר ולהעפיל לבית העליון העולמי של גביע דיוויס

איגוד הטניס יעניק בונוס של 25 אלף שקלים לכל אחד משחקני נבחרת הגברים של ישראל בטניס, אם זו תצליח לגבור על צ'ילה במשחק העלייה לבית העליון העולמי של גביע דיוויס.

הבוקר (חמישי) נערכה במשרדי האיגוד פגישה בין שחקני הנבחרת, אנדי רם, נועם אוקון ודודי סלע, לבין מנכ"ל האיגוד משה חביב והגזבר מיכאל קליין. במהלך הפגישה סוכמו כל התנאים בין האיגוד לשחקנים לקראת המפגש החשוב של נבחרת הדיוויס עם צ'ילה ב-20 בספטמבר.

המנכ"ל מסר דיווח לשחקנים על העניין שגורם המשחק, בין היתר על מספר גופים מסחריים שמבקשים לרכוש כמות גדולה של כרטיסים ולשווק אותם ללקוחותיהם, כמו גם על מספר גופי שידור, מהארץ ומחו"ל המעוניינים לרכוש את זכויות השידור. השחקנים ביקשו מהמנכ"ל לשריין להם כרטיסים אותם ירכשו במרוכז עבור מקורביהם, זאת בנוסף לכרטיסי ההזמנה שהם מקבלים בדרך כלל.

הבונוס בסך 25 אלף שקלים במקרה של ניצחון, לא יחולק בהמחאות לשחקנים אלה ירשם לזכותם בגזברות האיגוד למימון פעילויות במהלך השנה.

אנדי רם נשמע מאוד מרוצה לאחר הפגישה: "מה שהכי חשוב זה לעבור את צ'ילה ולעשות היסטוריה. זו הולכת להיות חווית טניס נגד נבחרת מדהימה שכוללת שניים מטובי שחקני הטניס בעולם. אנחנו יוצאים היום מאוד מרוצים מהפגישה עם אנשי איגוד הטניס. כמו שהיה לפני המפגש נגד איטליה כך גם עכשיו, האיגוד נותן לנו את התנאים האופטימליים לבוא ולעשות את העבודה ולהתרכז רק בטניס. הבונוס הכספי הוא שולי בעניינו, הוא יותר מהוגן ואני בטוח שאם ננצח אותו, גזבר האיגוד יהיה יותר ממאושר כשהוא יחתום על הוראות התשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully