וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של קאפלו בריאל עדיין בספק

14.6.2007 / 16:55

הנשיא קלדרון לא מעוניין באיטלקי גם אם ייקח אליפות, אבל גובה משכורתו עשויה למנוע פיטוריו. רונאלדיניו: "אין לי בעיות עם סמואל אטו"

עתידו של פאביו קאפלו כמאמן ריאל מדריד עדיין מוטל בספק, גם אם הקבוצה תזכה באליפות ביום ראשון הקרוב. המאמן האיטלקי, שבמהלך העונה כבר עמד בפני פיטורים על פי התקשורת הספרדית, סובל מיחסים מתוחים עם הנשיא רמון קלדרון ולמרות שהשניים נפגשו ביום שלישי, נראה כי הנשיא היה רוצה להחליף את המאמן. עם זאת, משכורתו הגבוהה של קאפלו, בסך של כ-4 מיליון יורו בשנה, עשויה לטרפד את שחרורו.

רוביניו ומחמדו דיארה ישחקו עם ריאל מדריד במשחק המכריע שלה מול מאיורקה ביום ראשון. השניים היו בספק והגזרה התחממה בגלל שנבחרות ברזיל ומאלי מתכנסות בסוף השבוע למחנות אימון, אלא שנשיא ריאל, רמון קלדרון, קיים ישיבות עם נציגי שתי הנבחרות והגיע איתם להבנות.

"מארקה" נותן כתף

בינתיים אצל היריבה ברצלונה רחש בחש. כך לפחות על פי העיתונים "מארקה" ו"אס". אולם צריך לזכור שהשניים הללו מזוהים עם ריאל מדריד ועם עיר הבירה עצמה ולכן מה אכפת להם ליצור קצת בלאגן אצל ברצלונה כמה ימים לפני הכרעת האליפות.

"מארקה" מדווח היום שרונאלדיניו איבד את החשק לשחק בברצלונה, בעוד נשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני עדיין לא פסק מנסיונותיו להחתימו. ברלוסקוני מאוד רוצה לראות שלישייה קדמית ברזיאלית עם רונאלדו, רונאלדיניו וקאקה, ובעיקר לראות את שני הראשונים לובשים את מדי הרוסונרי כשסביב קאקה כבר הועלו ספקולציות על עזיבה תמורת הרבה מאוד כסף.

וכאן "מארקה" לא עוצר. העונה הספרדית עוד לא נגמרה, אבל בשאר אירופה עונת המלפפונים כבר רותחת והיא שולחת את זרועותיה גם לקמפ נואו. השמועות סביב עזיבה של סמואל אטו לא שוככות כשצ'לסי וליברפול נחשבות למועמדות המועדפות, רונאלדיניו מספר שהוא ישמח לשחק ביחד עם תיירי הנרי ובינתיים גם מכחיש בעיות אישיות עם החלוץ הקמרוני.

"אני לי שום בעיה איתו", אמר הכוכב הברזילאי, "מעולם לא היו לי בעיות איתו, אלא אי הבנות. דיברנו על מה שקרה בפברואר (אז אטו התבטא בפומבי כביכול נגד רייקארד ורונאלדיניו), הוא הסביר לי בדיוק למה הוא התכוון ומאז היחסים שלנו בסדר גמור.

דיארה ישחק, אבל מה עם קאנוטה?

כמו מחמדו דיארה, גם פרדי קאנוטה הוא שחקן נבחרת מאלי ולסביליה בעיות דומות לאלו שהיו לריאל מדריד. הקבוצה האנדלוסית עדיין יכולה לזכות באליפות, אבל לחלוצה המצטיין יש מחנה אימון עם נבחרתו לקראת המפגש מול סיירה לאון במוקדמות אליפות אפריקה.

"יצרנו קשר עם התאחדות הכדורגל של מאלי והודענו להם שאחנו רוצים שקאנוטה יעמוד לרשותנו במשחק האחרון שלנו מול ויאריאל. פיפ"א תהיה חייבת לפתור את הבעיות עם לוחות הזמנים. אנחנו זקוקים לשחקן כי אנחנו עדיין נאבקים על האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully