וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תובעת 100 אלף ש"ח משני אוהדיה

לי בוץ

14.6.2007 / 15:17

המועדון מאשים את השניים בהתנהגות לא ראויה ומבקש מהם לשלם את הסכום בתוך שבוע. סלקום, אזורים ומודיעין אזרחי יאמצו את הקבוצה

שני אוהדי מכבי ת"א כבני 19 הופתע הבוקר (חמישי) לקבל בדואר מכתב מקבוצתם האהובה בו נכתב כי עליהם לשלם למועדון 100 אלף שקלים תוך שבוע בעקבות "התנהגות מבישה במשחק הקבוצה מול הכח עמידר ר"ג".

"במהלך המשחק התנהגת בצורה מבישה", נכתב במכתב שקיבלו האוהדים, "השמעת קריאות גנאי ונהמות גזעניות מתוך כוונה לפגוע בשחקנים, במועדון ובעומדים בראשו. התנהגותך פגעה והפריעה לסדר הציבורי. פגעת ברגשות שחקני הקבוצות, הנך מהווה מטרד לציבור וגרמת לשחקנים ולמכבי אי נוחות ונזקים כבדים".

"יתרה מכך בהתנגות זו והתנהגויות קודמות שביצעתי לידיעת מכבי ת"א, גרמת לקבוצה לנזקים כבדים ביותר", נכתב בהמשך המכתב. "כתוצאה מכך, הנך אחראי לפצות אותה בגין התנהגותך הנ"ל בסך של 100 אלף שקלים תוך שבעה ימים מיום קבלת מכתב זה".

מן הראוי לציין כי מדובר בשני חיילים המרוויחים משכורת חייל ואין ברשותם הסכום המבוקש. במכבי תל אביב אישרו את הידיעה לוואלה! ספורט ואמרו: "מכבי שלחה את המכתבים כי אנחנו יודעים מי הם אותם אנשים והיות ותפסו אותם אנו רוצים פיצויים על התנהגותם".

שני האוהדים העדיפו שלא להגיב לידיעה, אך ראשי ארגון האולטראס של הצהובים הוציאו הודעה רשמית: "אלו שאריות הניהול של לוני הרציקוביץ' במכבי. בושה שקבוצה תובעת את אוהדיה במטרה לכסות לה את החובות. אנחנו מקווים שאם וכאשר תיכנס ההנהלה החדשה, אחת הפעולות הראשונות שלה תהיה לבטל את השטות הזאת ולהתחיל לשפר את היחס לקהל".

מאנה עומל על הסכמי אימוץ מרשימים

רוני מאנה טרם חתם רשמית בקבוצה, אבל כבר התחיל לעבוד במרץ והחל לגייס ספונסרים אפשריים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, למאנה סיכום אימוץ עקרוני עם שלושה ספונסרים לעונה הבאה, כשהספונסרית הראשית צפויה להיות סלקום, שצפויה לתמוך בקבוצה בסכום הגבוה של מיליון דולר. מאנה גם מנהל מו"מ מתקדם מול חברת הבנייה 'אזורים' ובין הצדדים ישנו סיכום עקרוני בין הצדדים על חוזה אימוץ בסכום על סך חצי מיליון דולר, כשהחתימה צפויה להתקיים בימים הקרובים. חברת מודיעין אזרחי צפויה להיות ספונסרית שלישית ולהעניק סכום אימוץ של 250 אלף דולר.

מכבי ת"א לא מוותרת על חיזוק לקראת העונה הקרובה ולמרות בעיות התקציב, שמנעו מהמאמן אלי כהן לחזור ארצה עם זרים ממסעו בארגנטינה, בקבוצה אופטימיים לגבי האפשרות שיצליחו להביא לפחות שחקן אחד עד לפתיחת האימונים ביום שלישי.

היום (חמישי) יצא הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אבי נמני, לשבדיה לעקוב אחר הקשר האחורי של קבוצת גאיס, פרינס אקונג. נמני צפה בקלטות וידאו של אקונג והערב יתרשם ממנו בשידור חי כשיצפה במשחק של קבוצתו מול הלסינגבורג.

שם נוסף אותו ינסו הצהובים להביא לקרית שלום הוא של חלוץ באנפילד הארגנטינאית, דריו צוויטאניץ'. אלי כהן התרשם מצוויטאניץ' כשצפה במשחק הליגה בין קבוצתו לבין קולון במהלך שהותו בארגנטינה, והיה רוצה לראות אותו במדים הצהובים של מכבי בעונה הבאה.

בינתיים, מי שכבר סגור בקרית שלום הוא החלוץ בן ה-19 דודו ביטון, שחתם היום על חוזה לחמש השנים הקרובות. ביטון, מלווה באביו, הגיע למשרדי המועדון בשעות הצהריים, שם החתים אותו על חוזהו מנהל הקבוצה, אבנר טויטו.

מאמן הקבוצה אלי כהן עקב אחר החלוץ הצעיר, אשר גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס-טוברוק, ואף זימן אותו למבחנים במהלך אימוני סיום העונה החולפת. בסה"כ התאמן ביטון כשלושה שבועות עם הקבוצה באימוני סוף העונה. ביטון יצא עם הקבוצה למחנה האימון בתחילת חודש יולי.

את דרכו החל ביטון הצעיר במחלקת הנוער של בית"ר נס-טוברוק כבר בגיל צעיר שם שיחק עד גיל נערים א', אז עבר לשחק שנתיים במדי מכבי חיפה. לאחר עונה אחת בקבוצת הנוער של חיפה שב ביטון לקבוצת הנוער של בית"ר נס-טוברוק. בקיץ השתתף החלוץ גם במשחקיה של נבחרת הנוער הישראלית במסגרת אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully