וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהים בה בא למילאן

14.6.2007 / 14:30

אנצ'לוטי עוד צריך לאשר, אבל הקשר הצרפתי בדרך לסן סירו: "עבדתי קשה כדי לקבל צ'אנס נוסף". יובנטוס מעוניינת בואן דר וארט

אם מישהו חשב שמילאן מחפשת להצעיר את סגל שחקניה, הרי שמהלכי הרוסונרי בימים האחרונים מעידים על הליכה בכיוון ההפוך. אחרי שהתקשורת הספרדית סיפרה שאמרסון הברזילאי בדרך למילאנלו, התקשורת האיטלקית מפרסמת היום (חמישי) שהקשר הצרפתי איברהים בה בן ה-34, ישחק בשנה הבאה במילאן. נכון, יש עוד כמה פרטים קטנים לפני החתימה על החוזה, והמאמן קרלו אנצ'לוטי לא אמר "כן" רשמי, אבל נראה שממוצע הגיל של אליפות אירופה לא יירד בקרוב.

"אני מאוד שמח, תמיד רציתי לחזור ולשחק במילאן", אמר בה, ששיחק במועדון הפאר האיטלקי בין השנים 1997 ל-2003, בהן נטל הפוגה של שנתיים בפורג'ה ומארסיי. "נשארתי קרוב לאנשים במועדון, ועבדתי קשה בחודשים האחרונים כדי לקבל צ'אנס נוסף. אני אשמח לחזור ובתנאי שזה לא יצור בעיות למאמן".

באיטליה מופתעים מאוד מההגעה הצפויה של הקשר, שכבר שיחק בעונה שעברה בוארזה מהליגה השלישית. כנראה שמילאן פשוט מתכננת עונת פרישה לשחקנה בשנים עברו, אשר אמור להשתכר רק 200 אלף יורו בעונה הבאה.

שותפתה של מילאן לסן סירו, אינטר, מתחילה לגלות עניין בכדורגלנים הרומנים. הנראזורי אמורים לקלוט את המגן הרומני, כריסטיאן קיבו, והמו"מ עם רומא גילה לנשיא האלופה, מאסימו מוראטי, את הפוטנציאל של הכדורגל הרומני. מוראטי פיתח יחסים טובים עם סוכני השחקנים הרומנים, ויקטור ויוהאן בקאלי, שהציעו לו את כוכבי דינמו בוקרשט, סטפן ראדו וכריסטי פולהאק. עכשיו מוראטי רק צריך להחליט אם לפתוח את הארנק.

יובנטוס מעוננינת בואן דר וארט, זלאייטה בדרך לליבורנו

יובנטוס ומאמנה קלאודיו ראניירי ממשיכים במסע הרכש שלם לקראת העונה הקרובה. בדלה אלפי כבר מכינים יורש לפאבל נדבד הצ'כי, והמועמד הוא הקשר ההולנדי רפאל ואן דר וארט. המירוץ של יובה אחרי קשרה של המבורג לא יהיה קל, משום שגם באיירן מינכן נוהה אחריו. "זה כבוד גדול שמועדון כזה רוצה אותך", אמר ואן דר וארט בן ה-24, שהגברת הזקנה הציעה עבורו כ-20 מיליון דולר, אולם זה כנראה לא יספיק לה בשלב זה כדי להנחיתו בטורינו. עוד בעיות? ההולנדי לא הסתיר את רצונו לשחק בריאל מדריד. "זה חלום חיי, שם אני הכי רוצה לשחק". יובנטוס, תתחילי להתאמץ קצת יותר.

מי שייפרד מהענק האיטלקי הוא מרצ'לו זלאייטה, שכנראה ידרים לכיוון ליבורנו. הקבוצה מטוסקנה מחפשת חלוץ שיחליף את כריסטיאנו לוקארלי, ויובנטוס שוקלת אם למכור את זלאייטה או להשאילו לעיר החוף. החלוץ האורוגוואי כמעט ולא שיחק אשתקד ביובנטוס, על אף היותה בסרייה B, וחוץ מליבורנו, גם קטאניה הביעה התעניינות בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully