וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השלום: סיכוי לדיאלוג בין בית"ר לסכנין?

14.6.2007 / 8:02

לקראת המפגש בין ריאל מדריד לנבחרת השלום, מאזן גנאים אופטימי: "כבר הוכחנו כי כדורגל יכול להיות גשר לקידום ההבנה"

ההכנות למשחק השלום נגד ריאל מדריד בר"ג ממשיכות, ובמרכז פרס לשלום מקווים לנקודת מפנה בין אוהדי בית"ר ירושלים לאוהדי בני סכנין. מאזן גנאיים, בעלי בני סכנין המעורב בהכנות למשחק השלום, אמר: "כבר הוכחנו כי כדורגל יכול להיות גשר לקידום ההבנה בין יהודים לערבים בישראל, ויכול להיות פתח לקדם רעיונות של דו קיום. השערים של וואליד באדיר ועבאס סוואן במדי הנבחרת עשו למען הדו קיום הרבה מאוד. אני אהיה מאושר לראות ביציע יהודים וערבים מעודדים את אותה קבוצה."

יואב זיו, מגן בית"ר ירושלים, הוסיף: בהחלט יש התרגשות לקראת המשחק מול ריאל מדריד, זה משחק שכל העולם יראה אותו, ולא כל יום משחקים מול קבוצה כמו ריאל, ושחקנים כמו ואן ניסטלרוי וראול. בנוסף, יש משהו יפה בכך שנבחרת השלום מאפשרת לשחקנים מקבוצות כמו סכנין ובית"ר ירושלים לשחק יחד כדי לנצח יריב משותף".

מבחינת השחקנים, המשחק מהווה הזדמנות כפולה – אפשרות לתרום לפרויקט בתי הספר התאומים לכדורגל לילדים ישראלים ופלסטינים של מרכז פרס לשלום, אליו יוקדשו הכנסות המשחק, והזדמנות להיחשף לקהל בינלאומי עצום, במיוחד אם ריאל תזכה באליפות ספרד. בהקשר זה, גורמים מרכזיים רבים בתקשורת הספורט הבינלאומית נמצאים במגעים מתקדמים עם מרכז פרס לתיאום סיקור המשחק.

קצב ההכנות בנבחרת הואץ, לאור הדיווחים האחרונים על ביקושים חסרי תקדים לכרטיסים (אמש נמסר כי סוכנות "לאן" צופה כבר עכשיו כי שהאצטדיון יהיה מלא) למשחק ועל ההכנות הרציניות שעושה ריאל למשחק.

ההרכב של ריאל מדריד שיגיע לארץ כולל בין היתר את קסיאס, סלגאדו, ראמוס, קנאבארו, ראול, אמרסון, דיאגו לופז, גוטי, בראבו, ואן ניסטלרוי, הלגארה, מייחה וטורס.

סגל נבחרת השלום למשחק כולל את חאלד חלאילה, עבד רבאח, עימאד גנאיים, עלי עותמאן, עלא אבו סלאח, עידן טל, יוסי בניון, דודו אוואט ,פיני בלילי, עבאס סואן, ג'ובאני רוסו, שביט אלימלך, אלון חרזי, יוסי אבוקסיס, יואב זיו, עומרי אפק, ליאור אסולין, ברוך דגו,וגיא אסולין.

הגעתה של "ריאל מדריד" לביקור כאורחת של מרכז פרס לשלום היא אירוע ראשון מסוגו בישראל. הקבוצה תנחת בצהריים ותיפגש עם הילדים הישראלים והפלסטינים מבתי הספר התאומים לכדורגל של מרכז פרס לשלום. שחקני הקבוצה מגיעים לארץ מתוך הזדהות עם מטרותיו של מרכז פרס לשלום ומתוך מחויבות להשגת שלום בין ישראל והפלסטינים. הגעתה של הקבוצה נעשית בהתנדבות וללא קבלת כל תמורה ובסיועו של אלון בר, מנהל הסניף הישראלי של חברת היזמות HFCI. "משחק השלום" מתקיים תודות לעזרתה של חברת SportFive, שמשתפת פעולה עם מרכז פרס לשלום בהפצת מסר השלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully