וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הבהירה לחיפה: גפני ישוחרר

14.6.2007 / 13:19

האלופה תשאיל את המגן בחינם, לאור עסקת מגרלשווילי שצפויה להתממש. חיפה במכתב להפועל פ"ת: הסכם ההשאלה עם בוזגלו מבוטל

הנהלת מכבי חיפה קיבלה אתמול מסר מהנהלת בית"ר ירושלים, לפיו המגן רוני גפני יושאל ללא תמורה. לאור הדברים, צפויה עסקת גפני להתממש, וזה אומר שבקרוב צפוי חיים מגרלשווילי להפוך באופן רישמי לשחקנה של ויטסה ארנהיים. כזכור, בחיפה הבהירו שכל עוד גפני לא יחתום על חוזה, מגרלשווילי לא ישוחרר.

נציגיהם של השניים, גלעד קצב ועידן כסיף, יגיעו בשעות אחר הצהריים ארצה במטרה לסכם את עסקת החתימה. ראשית יעבירו השניים את טופס ההשאלה של גפני מבית"ר לחיפה, אבל העסקה תצא לפועל כאמור, רק אחרי שחרורו של מגרלשווילי.

בנושא אחר, הנהלת חיפה שלחה אתמול מכתב להנהלת הפועל פתח תקוה, בו היא מודיעה לה על מימוש האופציה שהייתה לה, לבטל את ההסכם להשאלת הקשר מאור בוזגלו לשלוש שנים. לפי ההסכם, חיפה השאילה את הקשר אבל שמרה לעצמה את הזכות לבטל את ההסכם בתום העונה הנוכחית או העונה הבאה. בחיפה לא מעוניינים שבוזגלו ישחק בליגה השנייה ולאור המתיחות בין הצדדים והחלטה מקצועית נראה כי השחקן יושאל לקבוצה אחרת בליגת העל.

רוני לוי מחכה לשובו של ג'ובאני רוסו מחופשת מולדת בקרואטיה על מנת לפתוח במשא ומתן עימו. רוני לוי עדיין בוחן את האפשרות להחתים את אחד הזרים שהוא בחן בארגנטינה. בשלב זה נראה כי העלויות הן גבוהות, אבל בחיפה ינסו להתגבר על המכשול הזה במטרה לחזק את הקבוצה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום רביעי, עבאס סואן צפוי להישאר בקבוצה עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully