וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון עובר לניוקאסל

14.6.2007 / 19:51

המגאפייז השלימו סופית את העברת הילד הרע של הכדורגל האנגלי. פורסם לוח המשחקים לשנה הבאה. שמות של 8 סוכנים חשודים יפורסמו בקרוב

חובבי הכדורגל האנגלי בבריטניה ורחבי העולם עוד לא נרגעו מהפיניש של עונת 2006/07, וכבר קיבלו את המנה הבאה לפה. ההתאחדות האנגלית פירסמה היום (חמישי) את לוח משחקיה לעונת 2007/08, וכבר במחזור הפתיחה, שיתקיים ב-11 באוגוסט, אפשר למצוא כמה מפגשים מעניינים. האלופה מנצ'סטר יונייטד תחל את המסע להגנת התואר באולד טראפורד, מול רדינג, אחת ההפתעות המרעננות של העונה הקודמת. סם אלרדייס, מאמן ניוקאסל יתארח באיצטדיונה של קבוצתו לשעבר, בולטון. העולה החדשה בירמינגהם תנסה לא לעשות בושות בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי, ולונדונית אחרת, טוטנהאם תתארח בסנדרלנד.

ארסנל תפגוש באצטדיון האמירויות את פולהם, וליברפול תצא לצאת מהמפגש עם אסטון וילה בבירמינגהם, כשלוש נקודות בידה. ווסטהאם, שניצלה בעור שיניה מירידה, תארח את מנצ'סטר סיטי. אברטון תארח את וויגאן, מידלסבורו תפגוש בביתה את בלקבורן, והעלה החדשה דרבי תחדש ימיה בפרמיירליג לעיני אוהדיה, מול פורטסמות'.

העיר מנצ'סטר תלבש חג ב-18 באוגוסט לקראת הדרבי בו תארח סיטי למנצ'סטר. באותו יום אנפילד יהיה בטירוף כשליברפול תארח את צ'לסי.

הסופה המשפטית של הלורד סטיבנס

נראה כי סופה משפטית תעבור בקרוב על הכדורגל האנגלי, ומה שייחשף בה לא יתרום לתדמיתו הנקייה. בתום חקירה של 15 חודשים בראשותו של הלורד סטיבנס, התאחדות הכדורגל האנגלית תחשוף את שמותיהם של שמונה סוכני שחקנים, שנחשדים ב-17 העברות לא חוקיות. חלק מאמני הקבוצות וראשי המועדונים, אשר הדו"ח הראשוני של סטיבנס מנקה אותם מאחריות, יכולים לנשום לרווחה. אבל, חלק אחר, ששמו לא פורסם, יכול להתחיל להכין את טיעוני ההגנה, משום שהאישומים, אליבא דסטיבנסון, לא מותירים מקום לספק.

ה"דיילי מייל" מפרסם כי מפקד משטרת לונדון לשעבר חקר גם את הקבוצות המעורבות בפרשיות, ובחן את התנהלותן המחשידה. בהתאחדות האנגלית חושדים בכל ההעברות בין ה-1 בינואר 2004 ל-31 בינואר 2006, ולכן העניקה לסטיבנס מנדט לחקור בצורה אקראית גם העברות אחרות, כדי ללעמוד על היקף התופעה.

* הרכישה הטרייה של צ'לסי, קלאודיו פיזארו, מתחיל לעכל את המעבר ללונדון, וכבר הפנים את מטרות קבוצתו החדשה. "זה היה הזמן הנכון לעזוב את באיירן מינכן", אמר החלוץ הפרואני, "אבל אני עדיין עצוב על מי שהשארתי מאחור". פיזארו לא שוקע במרה שחורה, ומהר מאוד מפרט את היתרונות של המעבר לאנגליה: "עכשיו, יש לי הזדמנות לזכות בליגת האלופות עם קבוצה גדולה שמודרכת על ידי מאמן גדול. מטרתי היא לזכות באליפות אנגליה, ובכל שאר הגביעים בהם נשחק". פיזארו בן ה-28 זכה עם באיירן באליפות גרמניה בשנת 2006, ושיחק בבאווריה 6 שנים.

* פורטסמות' מעוניינת בחלוצה של מידלסבורו, איגביני יעקובו, ומוכנה להעניק תמורתו, מלבד סכום כסף, גם את הקשר שון דיוויס.

בארטון עבר לניוקאסל

אחרי שהפסידה במירוץ על טל בן חיים, השלימה הערב (חמישי) ניוקאסל יונייטד את העברתו של הילד הרע של הכדורגל האנגלי, ג'ואי בארטון, ממנצ'סטר סיטי תמורת סכום של כ-8.5 מיליון ליש"ט.

המגאפייז נלחמו על שירותיו של השחקן עם ווסטהאם, אבל ניצחו לבסוף במירוץ. בארטון אמור להחליף בקישור את סקוט פארקר, שעבר לפטישים. בארטון הוא ההחתמה השנייה בסנט ג'יימסז פארק לאחר שמנג'ר הקבוצה סם אלרדייס החתים גם את מארק וידוקה בהעברה חופשית ממידלסברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully