וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: "אנחנו בקשר עם בניון"

14.6.2007 / 11:18

יו”ר האדומים ריק פארי טוען: ”הסכומים שפורסמו על בניון שגויים, אנו בקשר עימו”. ההערכות כעת הן שהסכומים שהוצעו עליו נעים סביב 6 מיליון ליש"ט

אחרי שסיכם עם ווסטהאם על חוזה ל-5 השנים הקרובות, תמורת 15 מיליון דולר, יוסי בניון והפטישים קיבלו פנייה מליברפול. התקשורת האנגלית פירסמה שסגנית אלופת אירופה הציעה 2 מיליון דולר עבור הקשר הישראלי, לשנה אחת באנפילד, ויו"ר הפטישים אגרט מאגנוסון נעלב, ודחה מיד את הרעיון. אבל נראה שההצעה לא כל כך מעליבה את יוסי בניון עצמו, וכלל לא בטוח שהיא עמדה רק על 2 מיליון דולר.

הקשר הישראלי כנראה מתלבט אם להישאר באפטון פארק, והעובדה שעדיין לא חתם על חוזה עם הפטישים, היא סימן לא מבוטל לכך. אמנם סוכנו פיני זהבי ביטל פגישה ראשי האדומים ממרסיסייד, אבל זה לא הפריע למנהל ליברפול, ריק פארי, להודיע היום: "אני יכול לאשר שאנחנו בקשר עם יוסי בניון, אבל אני ממש לא מאשר את המספרים שפורסמו במקומות שונים, ולא נפרט יותר מזה". באנגליה העלו השערות כאילו הציעו האדומים 6 מיליון דולר עבור הקשר, ודבריו של פארי רק מוסיפים נופך של מיסתורין סביב עתידו של הישראלי.

בניון בן ה-27 כבר הצהיר בעבר כי הוא "מאושר" להישאר בווסטהאם, "לה יש את האוהדים הכי טובים באנגליה". אין ספק שאת האמירה הזו, בין אם יבוא לליברפול או לא, יושבי היציעים באנפילד לא אהבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully