וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי דודי יקבל תפקיד בבית"ר

אסף שקד

15.6.2007 / 13:37

מנהל קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים יחצה את הקווים. הנטיה של הצוות היא לשמר את מעמד קורנפיין, אך אניימה וקאלה עדיין בתכניות

בית"ר ירושלים תחליט בסוף השבוע הקרוב האם לצרף את טברקטו קאלה, שוער מכבי ת"א בעונה החולפת, או להישאר עם איציק קורנפיין כשוער הראשון של הקבוצה. השוער הקרואטי של מכבי ת"א דורש סכומים גבוהים, מה גם שקבוצתו רוצה על כרטיסו סכום גבוה - דבר שמנע ממנו עד כה לעשות את המעבר לבירה. אלא שבמהלך השבוע האחרון חשב שוב הצוות שפיגל את שום על שוער הרכש.

על פי איך שהדברים נראים כעת, עשוי קורנפיין להישאר כשוער הראשון של הקבוצה. אופציית השוער הזר עדיין קיימת בבית"ר, כאשר וינסנט אניימה עדיין נמצא ברשימת המועמדים להגיע. "השבוע נשב עם קורנפיין, ורק אז נחליט סופית בנושא קאלה או אניימה. כרגע אין שום דבר חדש עם אניימה, אולי אחרי הפגישה עם קורנפיין יהיה".

שפיגל נכח במהלך השבוע האחרון בחו"ל, וביקר בין היתר בשוויץ, בלגיה וצרפת. המנג'ר עקב אחרי מספר שחקנים זרים, ובשבוע הבא צפויה בית"ר ירושלים להיכנס למו"מ על חלק מהשחקנים שנכנסו לרשימה. אחד מהשמות הוא המגן השמאלי טיאגו סילבה ששיחק בסופיה הבולגרית, אם כי בבית"ר לא הוציאו הודעה רשמית על משא ומתן עם השחקן. בתקשורת השוויצרית פורסם בימים האחרונים כי שפיגל נפגש שוב עם נציגיו של יוהאן וונלנטן, החלוץ השוויצרי הבינלאומי, וניסה להוריד את דרישותיו של השחקן על מנת להנחיתו בירושלים.

ביום שלישי יצרה בית"ר ירושלים קשר עם סוכנו של מילובאן מירוסביץ, פרננדו פילוסביץ', והודיעה לו כי היא מעוניינת בשחקן, אך לא תוכל לעמוד בדרישות הכספיות שמציב בעל הכרטיס. בין הצדדים הושגו הבנות לגבי השכר של השחקן ועוד מספר סעיפים, כשהבעיה העיקרית כעת היא הרצון של בית"ר להשאיל את השחקן תמורת כ-250 אלף דולר לעונה, בעוד הדרישה מהקבוצה היא לרכוש את כרטיס השחקן. בבית"ר הבהירו לסוכן כי אין בכוונתם לרכוש את כרטיס השחקן, ובמידה ולא תהיה אפשרות להשאילו הוא לא ישוב לקבוצה.

ברוך הבא, סרגיי

שבועיים לאחר שנכנס לתפקידו קיבל שום את ההחלטה למנות את סרגי טרטיאק לעוזרו. בלם העבר של הקבוצה ביצע בשנים האחרונות את תפקיד מאמן קבוצת נערים א' של בית"ר ירושלים, וכעת, לאחר סירובו של מנג'ר המחלקה, גיא עזורי, לקבל את התפקיד, זוכה טרטיאק לקידום במעמדו.

טרטיאק שהגיע לארץ בתחילת שנות ה-90, הפך לאחד הבלמים הטובים ביותר והזרים האיכותיים ששיחקו כאן. הוא היה שותף לשלוש אליפויות והיה אחד השחקנים הבולטים בשנות ה-90. שמו של טרטיאק כעוזר מאמן עלה כבר עם הגעתו של ארקדי גיאדמק לבית"ר ירושלים, אך למרות כל הדיבורים נשאר בלם העבר בתפקידו כמאמן נערים א'. לאחר שהגיע חיפש שום עוזר מאמן, והאפשרות הראשונה שעלתה הייתה גיא עזורי. מנג'ר מחלקת הנוער סירב בנימוס ושלח את שום לחפש עוזר מאמן אחר. שמו של יעקב הלל עלה לאוויר, אך בבית"ר העדיפו שעוזר המאמן יהיה בעל זיקה למערכת, וכך עלתה האפשרות שטרטיאק יעבוד לצידו של המאמן. מעבר לעובדה שטרטיאק מכיר מקרוב את המערכת, מחזיק בניסיון אימון מספר שנים ומחזיק בזהות בית"רית, הוא גם דובר את השפה הרוסית, מה שצפוי ליצור כימיה עם הבעלים.

גידי דודי חוצה את הקווים (מתן קרקוב ו-ורד כהן, "הארץ")

גידי דודי, עד אתמול (חמישי) מנהל ודובר הפועל ירושלים בכדורסל, עזב לטובת תפקיד שיווקי בבית"ר ירושלים. בארבע השנים בהן עבד בהפועל היה דודי מעורב במספר תקריות והסתכסך עם לא מעט אנשים. גם בקבוצה היו מי שלא אהבו את סגנונו ודרך הניהול שלו, ואחרי שבעונה שעברה תקף את ארז אדלשטיין, אז מאמן הקבוצה, דרש חבר העמותה, רוני הירשנזון, לפטרו. "הצורה לא היתה מקובלת עלי", אמר אתמול. "זו היתה התבטאות לא במקומה, ולא ראויה". מחליפו של דודי בקבוצה יהיה ניר פס.

בבית"ר יעבוד דודי עם קרן פניג'ל, האחראית על השיווק בקבוצה, ולפי גורם בכיר בבית"ר היא גם זו שיזמה את המהלך. בשבוע הבא ייפגש דודי עם היו"ר אלי ארזי כדי להגדיר את התפקיד ולסכם את תנאיו.

עדכון ראשון: 14.6.07 11:01
עדכון אחרון: 15.6.07 13:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully