וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת אירופה הצעירה בחצי הגמר

13.6.2007 / 23:31

הולנד ממשיכה הלאה אחרי 1:2 על פורטוגל. באבל (33, פנדל) וריחטרס (75) הבקיעו למארחים, ולוסו צימק (78). החלום האולימפי הישראלי עדיין חי

התרגלנו למשחקים משעממים בטורניר יורו 2007 לנבחרות עד גיל 21, ולכן, יחסית למה שראינו (או שלא) עד היום, המפגש בין הולנד לפורטוגל, שהסתיים ב-1:2 כתום, היה מרתק, בעיקר כי הניב שלושה שערים, שווה לכמות שהובקעה בכל שאר המשחקים יחדיו.

אלופת אירופה הולנד, ממשיכה לחצי הגמר אחרי הניצחון המשכנע על הפורטוגלים החלשים, שיתמודדו מול ישראל על האפשרות להעפיל לאולימפיאדת בייג'ינג, עם סיכוי להמשיך הלאה, בתנאי שהתוצאה במשחק המקביל, בין השכנות מהשפלה, הולנד ובלגיה, יאיר להם פנים.

רויסטון דרנטה ומייסיאו ריחטרס היו המצטיינים של המשחק, כשהראשון הוכשל בפנדל שהניב את ה-0:1 (ריאן באבל, 33) והבקיע את ה-0:2 (75). דרנטה החה זה שסידר לו את הגול השני בפריצה מצוינת. ולוסו צימק בדקה ה-78, וקבע את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 5: עבודה מצוינת של דרנטה באגף שמאל הניבה רוחב מסוכן, ואחרי שכל ההגנה הפורטוגלית פיספסה את הכדור, הוא פגע בבאקאל, ומארבעה מטרים קפץ מעל השער.

דקה 33: גול! מייסיאו ריחטרס נשלח קדימה, אבל השוער הפורטוגלי פאולו ריביירו הפיל אותו לקרקע, ושמע את השריקה של השופט לפנדל. ריאן באבל קבע 0:1 להולנד מהנקודה הלבנה.

דקה 75: גול! דרנטה שלח את עצמו עד לקו, ובמהירות השיא הצליח לשלוח משם רוחב חד לתיבת החמש. ריחטרס היה במקום כדי לנעוץ את ה-0:2 של הולנד.

דקה 78: גול! בעיטה חופשית גדולה של ולוסו הכניעה את ווטרמן, כשסיבב את הכדור באמנות מעל החומה. רק 1:2 להולנד.


הרכבים:

הולנד: בוי ווטרמן; ג'יאני זויברלון, קלאווין יונג א פן, ריאן דונק, רון ולאר; הדוויחס מאדורו, רויסטון דרנטה; ג'וליאן יינר (רוי בירנס, 46), ריאן באבל, מייסיאו ריחטרס, עותמן באקאל.

פורטוגל: פאולו ריביירו; אמורירינייה, אנטונס, סמדו, מנואל דה קוסטה; מיגל ולוסו, מנואל פרננדס, ז'ואאו מוטיניו, רובן אמורים, נאני; הוגו אלמיידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully