וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר נפגש עם לוי, המו"מ עם הזרים תקוע

13.6.2007 / 19:45

המאמן הציג את רשימת הזרים שהרשימו אותו, אך נראה כי רובם יקרים מדי. עדיין לא נמצאה קבוצה שתקלוט את אנדרסון. סואן יגיע לפתיחת האימונים

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר נפגש הבוקר (רביעי) עם מאמן הקבוצה רוני לוי. השניים דנו בנושא שחקני הרכש לקראת העונה הבאה. לוי ראה מספר מועמדים בארגנטינה, אבל עושה רושם שרובם יקרים מדי עבור הקבוצה.

לוי רצה לצרף את הבלם, דניאל חירלו, מריבר פלייט, ובמהלך שהותו בארגנטינה אכן נערכה פגישה במטרה לצרפו. לפחות בשלב זה, נראה כי חירלו לא יחתום בקבוצה בשל העלויות הכלכליות הדרושות לשם החתמתו.

בכלל, המשא ומתן עם זרים תקוע בשלב זה. הקשר ויקטור זאפטה מריבר, ששיחק בעבר בויאדוליד, לא ישוחרר בשלב זה מקבוצתו. הדברים אמורים גם לגבי בלם קבוצת בלגרנו, פרנקו פפינו, שממנו התרשם לוי בארגנטינה. ראוי לציין כי בידיו של המאמן שמות נוספים המועמדים לחזק את הקבוצה, אך עדיין לא ברור מהן העלויות הכספיות הכרוכות בהחתמתם.

הקשר הברזילאי חאבייר דירסאו יישאר בקבוצה. לוי לא הודיע לשחקן שהוא משוחרר והשחקן יגיע לאימוני פתיחת העונה. בקבוצה טוענים שהקשר עבאס סואן לא יעזוב בשלב זה ויגיע לאימונים. בקבוצה עדיין מחפשים קבוצה לקשר הברזילאי שאבייר אנדרסון. אם סוכן השחקנים פיני זהבי יצליח למצוא לו קבוצה ראויה, חיפה תנסה להשתחרר מהחוזה שלו לחלוטין, או לכל הפחות להשאילו במטרה לצמצם את העלויות הכרוכות בעצם העמידה בהסכם.

חיפה טרם הודיעה לנציגיו של המגן השמאלי, חיים מגרלשווילי, שהוא משוחרר. רק לאחר שיחזור ארצה ותוסדר הגעתו של המגן רוני גפני לקריית אליעזר, שחר יאשר את העסקה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully