וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעיה היחידה שם היא הרעש"

13.6.2007 / 17:00

גרמיו הברזילאית תפגוש הלילה (03:45, ספורט 2) בגמר הליברטדורס את ריקלמה ובוקה הארגנטינאית בבומבונרה, כשגם הסטטיסטיקה נגדה

משחק הגמר הראשון של גביע הליברטדורס ייערך הלילה (03:45, ספורט 1) ויפגיש לראשונה מזה ארבע שנים קבוצות משתי מעצמות העל של דרום אמריקה, ארנגטינה וברזיל. איצטדיון הבומבונרה המפורסם בבואנוס איירס יארח את בוקה ג'וניורס וגרמיו במאבק על תואר הקבוצה הטובה של היבשת, והגומלין ייערך בשבוע הבא בפורטו אלגרה.

היריבות בין שתי מדינות הכדורגל משתקפת היטב בהיסטוריה של גביע הליברטדורס: קבוצות מארגנטינה זכו 20 פעמים, לעומת 13 זכיות של קבוצות מברזיל. בוקה זכתה חמש פעמים בתואר, כשבשלוש מתוכן (1977, 2000, 2003) היא גברה על יריבה ברזילאית בגמר. הג'וניורס לא הפסידו בבומבונרה מאז אוקטובר 2003 במשחק בילאומי, ובששת המשחקים הביתיים שלהם בקמפיין הנוכחי הם הבקיעו 18 שערים וספגו רק אחד. מאמן בוקה, מיגל אנחל רוסו, אמר לקראת המשחק: "זה גמר הליברטדורס, אין מקום לטעות. אסור לנו להיות חשופים להתקפות הנגד שלהם, ואנחנו הולכים בכל הכוח על ניצחון". בוקה מתבססת בעיקר על היכולת של הכוכב שלה, חואן רומן ריקלמה, לנווט את העניינים במגרש.

ריקלמה נחשב לאיש המרכזי של בוקה בפיצוח ההגנה של גרמיו, לאחר שבשנה שעברה הוא הוביל את ויאריאל לחצי גמר ליגת האלופות והעונה הוא מושאל לג'וניורס.

גרמיו זכתה לראשונה בתואר ב-1983, הישג שעליו חזרה רק עוד פעם אחת (1995). הם עלו בחזרה לליגה הראשונה בברזיל רק לפני שנה וחצי והדרך שלהם לגמר השנה לא הייתה מרשימה כמו זו של יריביהם, כללה רק 12 שערים ב-12 משחקים שהתבטאו בניצחון חוץ אחד בלבד וחמישה הפסדים. מי שבולט בקבוצה הוא קרלוס אדוארדו הזריז והמוכשר, וצמד הקשרים לוקה ודייגו סוזה. החלוץ טוטה התייחס לאווירה המטורפת שצפויה בבומבונרה: "הבעיה היחידה היא הרעש, שמקשה על התקשורת עם חבריך לקבוצה. אבל אנחנו לא מפחדים, יהיה להם קשה לנצח אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully