וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מצטרפת למירוץ אחרי אסולין

לי בוץ

13.6.2007 / 18:57

למרות שעסקת הרכישה של הצהובים לא הושלמה, מוכן הבעלים העתידי רוני מאנה להשוות את ההצעה שקיבל החלוץ מהפועל ת"א

עסקת רכישת 75 אחוזים ממכבי ת"א על ידי רוני מאנה וקבוצת הרוכשים שלו, טרם הושלמה באופן רשמי, אך לאחר שקבוצת הרוכשים כבר העבירה סכום כסף ראשוני למכבי ת"א מתכוון מאנה להעביר מיליון דולר נוספים ללוני הרציקוביץ', שמיועדים לקניית שחקני רכש לעונה הבאה.

כזכור, מאמן הקבוצה, אלי כהן, חזר אתמול (שלישי) מארגנטינה בידיים ריקות בטענה שהזרים אותם רצה לצרף יקרים מדי. בקבוצה מקווים שמיליון הדולר של מאנה, שצפויים להכנס לחשבון הצהוב כבר בימים הקרובים, יעזרו בהבאת רכש עוד לפני פתיחת האימונים ביום שלישי.

בינתיים, הודעת הרכישה הרשמית לתקשורת, שאמורה היתה להתרחש בתחילת השבוע, מתעכבת בשל בדיקות שמקיימים עורכי הדין של קבוצת הרוכשים. עם זאת, בסביבתו של מאנה משדרים רוגע ואופטימיות כי העסקה תושלם כמתוכנן.

אוהדי הקבוצה, מצידם, החליטו לשים את ענייני הכדורגל בצד למספר שעות ולהתרכז דווקא בפוליטיקה. מספר אוהדים צהובים הגיעו ללשכתו של שמעון פרס והעניקו לו זר פרחים לרגל בחירתו לנשיא המדינה. "אין פה עניין של פוליטיקה, אתה פשוט בנאדם שמגיע לו", אמרו האוהדים לפרס הנרגש.

אסולין ועובד מבוקשים

אמש (שלישי) בשעת לילה מאוחרת התקשר רוני מאנה לליאור אסולין השוהה במיאמי בחופשה פרטית ואמר לו כי הוא רוצה לראותו במכבי תל אביב בעונה הבאה.

מאנה, שטרם השלים את עיסקת הרכישה של הצהובים, אמר לחלוץ כי הוא מוכן להשוות את ההצעה בה הוא מחזיק מהפועל תל אביב, וזאת על מנת לראותו בקרית שלום בפתיחת האימונים של העונה הבאה.

בימים הקרובים יחזור החלוץ לישראל ואז יוכלו הצדדים לדון בעניין, פנים מול פנים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אסולין הוא רק אחד מהשחקנים אותם מתכנן מאנה להביא למכבי תל אביב כשהבא בתור הוא ראובן עובד, איתו נמצא מאנה בקשרים טובים עוד מהתקופה בה השחקן יוצג על ידי סוכנות רוברטו, שבבעלותו של מאנה.

פרסום ראשון 16:49 13/6/07
פרסום אחרון 18:57 13/6/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully