וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר מאמינה בלתת

13.6.2007 / 15:37

הטניסאית הבכירה של ישראל השיקה עם חברת איפקס קרן לגיוס כספים לתמיכה בילדים. פאר תשתף פעולה עם מירזה בווימבלדון

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (רביעי) בבית ההשקעות איפקס, השיקה החברה את "קרן איפקס-שחר פאר לעידוד מצויינות" בשיתוף עם פאר. איפקס ושחר פאר יעמידו לקרן תקציב ראשוני בשנת 2007 של כ-125 אלף ש"ח, ויפעלו ביחד לגיוס כספים נוספים לעידוד החינוך למצויינות. הקרן, שתפעל מדי שנה במסגרת תחום אחר, תתמקד השנה בעידוד המצויינות בקרב ילדי העדה האתיופית בכל התחומים: בלימודים, בספורט, באומנות ובפעילות חברתית.

עידו נויברגר, מנכ"ל משותף באיפקס, אמר: "בית ההשקעות איפקס תורם מדי שנה כחצי מיליון שקלים למטרות חברתיות מגוונות, ובכל שנה אנו בוחרים יעד מרכזי אליו מופנה נתח נכבד מהתרומות. בשנה שעברה אימצה איפקס מועדונית לילדים ביפו, ואילו השנה, החלטנו למקד את עיקר המאמץ בקידום ילדי העדה האתיופית".

פאר אמרה כי היא שמחה שיש לה את היכולת להעניק חזרה לקהילה. "כמי שגדלה במקום שלא חסר בו דבר, אני מודעת לחשיבות של תמיכה כספית כדי לאפשר למצוינות לפרוץ. אני משוכנעת שנוכל לגייס לקרן משאבים רבים נוספים, הן באמצעות משחקי ראווה והן באמצעות גיוס תרומות בחו"ל".

שחר פאר תצא ביום מחר (חמישי) לאנגליה, כדי להתחיל את עונת הדשא במרכזה טורניר ווימבלדון. אחרי ששיתפה פעולה בשנה האחרונה עם מריה קירילנקו, מריון ברטולי ודינארה סאפינה בטורנירי הזוגות, הודיעה פאר כי שותפתה הפעם תהיה סאניה מירזה ההודית. מירזה, טניסאית מוסלמית, הייתה אמורה לשתף פעולה עם פאר כבר בעבר, אך דבר זה נמנע בעקבות מחאה של ארגונים איסלאמיים קיצונים בהודו. בסופו של דבר, השתיים החליטו שלא להיכנע וישחקו בצוותא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully