וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזוודות הולכות ותופחות

13.6.2007 / 14:14

הסכום שמבטיחים בברצלונה למאיורקה על מנת שתנצח את ריאל מדריד במחזור הסיום קפץ לשלושה מיליון יורו. בסביליה מתלוננים על קיפוח

מנהג מזוודות הכסף הוא עתיק יומין בליגה הספרדית, אך השנה שברו הסכומים המוצעים במסגרתו את כל השיאים. על פי הדיווחים האחרונים סכום ההטבות הכספיות שתבטיח ברצלונה למאיורקה במקרה שזו תעזור לקטלונים לזכות באליפות יגיע עד לשלושה מיליון יורו (!) בסך הכל.

בברצלונה דיברו בתחילת השבוע על סכום של כ-600 אלף יורו, בהמשך עלו ההערכות עד לשני מיליון, וכעת עומד המספר כאמור על לא פחות משלושה מיליון, שיתחלקו בין כל שחקני מאיורקה שיטלו חלק במשחק. עכשיו כל מה שהם צריכים כדי לקבל את הכסף הוא להוציא נקודה בברנביאו, מול ריאל מדריד הרעבה לתואר ראשון אחרי ארבע שנות ייסורים. לא בדיוק משימה פשוטה.

* בברצלונה התעסקו היום, במקביל להכנות למשחק האחרון של העונה נגד חימנסטיק, גם בשאלת היעדרו של רונאלדיניו מאימוני הקבוצה. בבארסה ביטלו את השמועות על כך שהכוכב הברזילאי הסתסכך עם כמה מחבריו לקבוצה, וטענו כי הוא בסך הכל ערך אימונים אישיים בחדר הכושר בקאמפ נואו.

מעמדו של קאפלו מתחזק

רוחות של אליפות נושבות בסנטיאגו ברנבאו, ונשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, כבר מפזר הצהרות תמיכה בכל הגורמים במועדון, גם כאלו שרק לפני חודשים ספורים היו עם הגרזן על הצוואר. לגבי המשך עבודתו של פאביו קאפלו בריאל אמר קלדרון: "תמיד אמרתי שאקשיב לכולם ברגע שהעונה תסתיים. הישארותו של המאמן לא תלויה בהשגת תואר האליפות. אם נחשוב שהוא צריך להמשיך הוא ימשיך, אם אליפות או בלעדיה. אחרי הכל, יש לו חוזה כאן".

לגבי עתידו של המנהל הטכני, פרדראג מיאטוביץ', אמר קלדרון: "קראתי המון דברים על עזיבה קרובה שלו, הם לא נכונים. הוא רציני, דיסקרטי ומומחה לכדורגל. הוא מקצוען מעולה, ומעולם לא הטלנו בו ספק".

"אם שחקן שלנו היה כובש עם היד, הוא היה נשלח לכלא"

בעוד שריאל מדריד וברצלונה מנהלות מאבק איתנים על האליפות בספרד, הצלע השלישית במירוץ - סביליה - קצת נשכחה. למרות שלקבוצה של חואנדה ראמוס עדיין יש סיכוי תיאורטי לזכות בתואר, כשהיא בפיגור של שתי נקודות משתי המובילות, לא תמצאו יותר מדי ספרדים שיהמרו עליהם לקראת המחזור המכריע ביום ראשון הקרוב. צ'באנטון, חלוץ סביליה, טען באופן הנחרץ ביותר שמצבה של סביליה בטבלה הוא תוצאה של קיפוח מגמתי של הקבוצה לעומת שתי הגדולות של ספרד.

החלוץ האורגואי מחה על כך שלקבוצתו הגיעו שלושה פנדלים שלא נשרקו במשחק מול מאיורקה במחזור האחרון (0:0), ואף התייחס ישירות לשער היד של ליאו מסי: "אם שחקן של סביליה היה כובש עם היד, הוא בטח היה נשלח לכלא. ככה זה היה מעולם, המועדונים הגדולים תמיד זוכים לעדיפות בהחלטות כאלה".

"אם תשאלו כל שחקן ושחקן בליגה למי האליפות הזו הכי מגיעה, הרוב יאמרו לכם שלסביליה. אנחנו היינו שם לכל אורך השנה. נמשיך להיאבק על התואר גם בעונה הבאה, אני בטוח בכך. הדבר היחיד שישתנה הוא שכבר לא נוכל להגן על תארנו כמחזיקי גביע אופ"א".

* ברגע שהקרב על האליפות יסתיים, יפנו ברצלונה וריאל מדריד לקרב הבא - הקרב על שירותיו של אלברטו זפאטר. הקשר ההגנתי של סראגוסה מבוקש על ידי שתי הענקיות, ומחירו עשוי להגיע לסביבות ה-10 מיליון יורו.

* דויד וייה, חלוצה המצוין של ולנסיה שהוזכר כמועמד לצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וליברפול, אמר כי הוא מעדיף להישאר אצל העטלפים, בה הוא חתום עד 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully