וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואזו סגר באינטר

13.6.2007 / 14:05

חלוץ קליארי מצא בית חדש בסן סירו. גם אמרסון יגיע למילאנו, אבל למילאן. רקובה יעשה את הדרך ההפוכה, לאתלטיקו מדריד

בימים הקרובים צפו לתנועת שחקנים ערה על ציר איטליה - ספרד. התקשורת בספרד מדווחת שאמרסון, הברזילאי של ריאל מדריד, יעבור בשבוע הבא בדיקות רפואיות במילאנלו, והוא בדרך למילאן האיטלקית. עד שהליגה הספרדית לא תסתיים, אמרסון לא יוכל לעבור רשמית מהענק הספרדי, אבל הברזילאי, ששיחק בעבר ביובנטוס ורומא, כבר מכין את הקרקע. קשרה של ריאל מדריד להוט לעזוב את ספרד, ולחזור לאיטליה, שם עשה את רוב הקריירה.

למילאן יש עניין לא רק במדריד, אלא גם בברצלונה, והמאמן קרלו אנצ'לוטי כבר הצהיר שהוא מעוניין בחלוץ סמואל אטו. "אנו בהחלט פועלים לחיזוק הקבוצה, ולהפכה לתחרותית יותר", אמר אנצ'לוטי. "אטו הוא חלוץ מצוין, אבל הוא שייך לברצלונה. אם תעלה האפשרות, אני חושב שמילאן תהיה הראשונה להחתימו", צינן המאמן האיטלקי את השמועות לגבי החלוץ הקמרוני.

ומה קורה בשורות היריבה הגדולה, אינטר? לאלברו רקובה נמאס לשבת על הספסל של רוברטו מאנצ'יני, והוא עובר לאתלטיקו מדריד הספרדית. לאורך כל העונה שחלפה, האורוגוואי הבינלאומי לא הסתיר את רצונו לעזוב וה"אס" הספרדי מדווח כי בסביבתו של השחקן כבר הודיעו שהוא ישמח לבעוט בויסנטה קלדרון.

אתלטיקו דיברה עם סוכנו של השחקן, פאקו קאסאל, ובשבוע הבא הצדדים אמורים לסכם את ההעברה. הבעיה הקטנה מבחינתו של רקובה היא שאתלטיקו טרם הבטיחה את מקומה בגביע אופ"א, והאורוגוואי מאוד רוצה להישאר בזירה האירופית. רקובה בן ה-31 הגיע לאינטר בשנת 1997, ולמרות היחסים הטובים שלו עם הנשיא מאסימו מוראטי, נראה שהפעם העזיבה היא סופית.

אבל אל תדאגו למוראטי, הוא כבר דאג להשיג חלוץ חדש. דויד סואזו, חלוץ קליארי ונבחרת הונדורס, השלים על פי דיווחים באיטליה את העברתו לאינטר. סואזו (27) כבש 14 שערים במדי קליארי העונה והיה אחד החלוצים המבוקשים בשוק ההעברות האירופי.

* עסקת העברתו של גאבי מיליטו ליובנטוס צפויה להיסגר בימים הקרובים. יובה תשלם 14 מיליון יורו עבור הבלם הארגנטינאי של סראגוסה. גם פבריציו מיקולי, ששיחק כמושאל בבנפיקה בשנתיים האחרונות, צפוי לחזור ללבוש את מדי הזברה של יובה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully