וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו לא אוהבת מותחנים

13.6.2007 / 13:05

אחרי שני משחקים צמודים, הירוקים, שיארחו במשחק 3 של הגמר היווני את אולימפיאקוס (18:45, ספורט 2), לא רוצים לגרום דפיקות לב לאוהדים

הכדורסל היווני יתמקד הערב (רביעי, 18:45, ספורט 2) ב-OAKA של אתונה כדי לחזות במשחק מספר 3 בקרב על האליפות. אלופת אירופה הטרייה, פנאתינייקוס, תפגוש את אולימפיאקוס ופיני גרשון, ושחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ' חושבים רק על הניצחון.

אחרי ששני המשחקים היו צמודים, והסתיימו בהפרש של 4 ו-5 נקודות, בפאו יקוו ליכולת גדולה של דימיטריס דיאמנטידיס בהגנה, ויום טוב של דימיטריס פאפאניקולאו, סאני בצ'ירוביץ' ורימאס שישקאוסקאס בהתקפה, כדי למנוע מאוהדיה מותחן של הדקות האחרונות.

פיני גרשון, שהחזיר לאחרונה את סופקליס שחורציאניטיס לרוטציה, יקווה ששחקניו ישחזרו את הרבע הרביעי מהמשחק הקודם, בו חנקו את התקפת פאו (13 נקודות) והשוו את הסדרה. סקוני פן נעלם במשחק הקודם בין הקבוצות, והאדומים יודעים שיום טוב של הגארד, בתוספת שיחזור יכולתו של ארווידאס מאצ'יאוסקאס (21 נקודות במשחק 2), אפשר יהיה להוציא ניצחון חוץ מול היריבה הגדולה.

ביוון מעריכים כי לאור השיפור הניכר ביכולתה של אולימפיאקוס פיראוס בשבועות האחרונים, יישאר פיני גרשון במועדון גם בעונה הבאה, אבל המאמן הישראלי, שאינו מחזיק בחוזה לעוד עונה, יודע שרק אליפות תשאיר לו סיכוי לאכול סופלאקי גם בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully