וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים

13.6.2007 / 12:12

בסימן הפוטו פיניש בספרד, מדור הקליפים של וואלה! ספורט עוסק הפעם בהכרעות דרמטיות בליגה הספרדית בשני העשורים האחרונים

פינתנו 'חמשת הקליפים של השבוע' תוקדש הפעם לליגה הספרדית, שביום ראשון תיקבע בה האלופה. לריאל מדריד ולברצלונה מספר נקודות זהה (73), כשמאחוריהן סביליה, עם 71 נקודות ותקווה קלושה לזכות בתואר. ריאל מדריד תארח את מאיורקה, בארסה תתמודד בחוץ עם חימנסטיק וסביליה תפגוש בביתה את ויאריאל. צפיה מהנה.

מסידונה

לאו מסי מברצלונה הוזכר בנשימה אחת עם דייגו מראדונה מהיום בו קיבל את הבמה המרכזית באירופה. השנה מסי הזכיר את מראדונה בשני השערים המפורסמים של הגדול מכולם - שער היד ושער הסלאלום המפורסם מול אנגליה. מסי עשה זאת בסדר הפוך - קודם שער הסבסוב המדהים בגביע מול חטאפה, אחר כך בסיוע היד, בשבת האחרונה מול אספניול.

הקליפ הנפלא שלמטה כבר ערך עבורכם את ההשוואה. תוכלו למצוא בו את כל ארבעת השערים. שימו לב כמה הדמיון מדהים.

המזל של ריאל

אז מה זה "מזל של אלופים"? אם ריאל תזכה בתואר, היא תגדיר מחדש את הביטוי הזה, בעיקר בזכות שלושה משחקים בעיצומה של העונה: המשחק הדרמטי מול אספניול, בו פיגרה 3:1 וניצחה 3:4 בזכות שער נפלא של גונזאלו היגואיין בדקה ה-89, ההתמודדות עם רקריאטבו הואלבה, שבה הבקיע רוברטו קרלוס בדקה ה-90 כדי לנצח 2:3 ומשחק המוקש בסראגוסה, שבו השווה רוד ואן ניסטלרוי דקה לסיום ל-2:2, 18 שניות לפני שאספניול הבקיעה את שער השוויון מול ברצלונה. ניצחון מול מאיורקה - ומי יזכור בכלל שקאפלו היה על סף הדחה במהלך העונה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המזל של ברצלונה יכה שוב?

את טנריפה זכו מרבית חובבי הכדורגל בישראל להכיר בעונת 1996/97, כשהתמודדה עם מכבי ת"א בגביע אופ"א. בתחילת שנות ה-90' הייתה הקבוצה הקטנה מהאיים הקנריים אחראית ישירה לשתי זכיות של ברצלונה בכתר.

ב-1991/92 התעמתו ברצלונה וריאל על האליפות, כשהקבוצה ממדריד מגיעה למחזור האחרון ביתרון נקודה אחת. ברצלונה עשתה את שלה עם ניצחון 0:2 על בילבאו מצמד של סטויצ'קוב וקיוותה לנס. פרננדו היירו וגיאורגי חאג'י לא התחשבו והעלו את הקבוצה ממדריד ליתרון 0:2, אבל טנריפה צימקה לפני ההפסקה, כבשה עוד שני שערים במחצית השניה, שניים בתוך דקה (77, 78) וניצחה 2:3. סיום טראגי לחברים ממדריד.

שנה עברה, 1992/93 - והתסריט חוזר על עצמו. שוב ריאל מגיעה למפגש עם טנריפה, ברצלונה תלויה בקבוצה מהקנריים. בריאל יזכרו לנצח את השם אוסקר דרטיסיה, שהבקיע בנגיחה והעלה את טנריפה ל-0:1. סבסטיאן קרוזאנו צ'אנו קבע 0:2 בדקה ה-42, בעוד ברצלונה מנצחת 0:1 את ריאל סוסיאדד, שוב משער של סטויצ'קוב בדקה ה-13.

סיום דרמטי אחר (שלא הצלחנו למצוא לכם קליפ אליו) היה ב-1993/94. ברצלונה נזקקה לניצחון ושוב עשתה את שלה עם 2:5 בבית מול סביליה. אלא שאם לה קורוניה הייתה מצליחה להכניע את ולנסיה, האליפות הייתה עוברת לחבל גליסיה. בדקה ה-89 זכתה לה קורוניה בכדור עונשין מ-11 מטר, אבל מירוסלאב דיוקיץ' בעט חלש, השוער גונזאלס קלט וברצלונה זכתה בתואר שלישי ברציפות על הקשקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully