וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האתגר הוא ליגת האלופות"

13.6.2007 / 11:26

בסביבתו של טל בן חיים טוענים שהבלם יעדיף לחתום בצ'לסי: "טל לא מפחד מתחרות ומאמין שהוא יכול לתפוס מקום בהרכב"

אחד המלפפונים הרציניים של הקיץ, טל בן חיים, המריא היום (רביעי) לאנגליה במטרה לסכם בקבוצה חדשה לעונה הבאה. בן חיים מחזיק בהצעה לשלוש שנים מצ'לסי תמורת שכר של 60 אלף פאונד לשבוע, ומקורביו של בן חיים מסרו כי כרגע הנטייה שלו היא לסכם בקרוב מאוד אצל הכחולים, אך הוא לא מתכוון לעשות זאת לפני שימצה את אופציית ניוקאסל.

בסביבתו של טל בן חיים אמרו היום כי ניוקאסל תצטרך לעשות משהו בלתי צפוי כדי להניע את הבלם מלחתום בצ'לסי בסופ"ש: "טל יחתום בצ'לסי לא רק בגלל הכסף אלא דווקא בגלל הסיבה המקצועית. האתגר הגדול בשבילו זה ליגת האלופות. טל לא מפחד מתחרות ומאמין שהוא יכול לתפוס מקום בהרכב של צ'לסי למרות כל הכוכבים".

ארסנל בעקבות טרזגה

אחרי שדויד טרזגה הודיע שהוא עוזב את יובנטוס, ואף קבל על היחס המזלזל שהפגינו כלפיו בטורינו, היה ברור שהצרפתי יהפוך לשם חם בשוק ההעברות האירופי. ה"סאן" האנגלי פירסם היום (רביעי) שארסנל מעוניינת בשירותיו של טרזגה, שהבקיע ב-7 שנותיו באיטליה ממוצע של 20 שערים בעונה, וכל העיסקה עשויה לעלות לאנגלים כ-10 מיליון דולר. אם מחפשים עוד חיזוק, אז דעו לכם שמאמן ארסנל, ארסן וונגר, מאז ותמיד הביע את הערכתו למפציץ הצרפתי, אותו אימן בעבר במונאקו.

המגזין "פראנס פוטבול" פירסם שתיירי הנרי מבוקש בברצלונה, וארסנל דאגה אמש (שלישי) להכחיש את הדברים בצורה נחרצת. יהיה זה סביר להעריך כי מעבר של טרזגה ללונדון יכול לשכנע את תיירי הנרי, אם יש לו עדיין ספקות באשר לעונה הבאה, שעדיף לו להישאר תותחן.

בניטז לא מוותר על בניון

על פי מקורביו של יוסי בניון, הקשר הישראלי טרם חתם על החוזה שלו בווסטהאם, ובמקביל ליברפול ממשיכה לגלות התעניינות רצינית לגביו במטרה להביא אותו לעמדת הקישור הימני של רפא בניטז. על פי התקשורת הבריטית, ווסטהאם תנסה להמשיך במאמציה להחתים את בניון, אבל ייתכנו התפתחויות בנושא מבחינת ליברפול, כאשר ידוע שבמקביל מנסה בניטז לרכוש את חלוץ ויאריאל, דייגו פורלאן, הנמצא בכושר מדהים.

בינתיים התחזקה ווסטהאם בחלוץ המצוין של צ'רלטון דארן בנט. האנגלי הבינלאומי (23) עבר לשורות הפטישים תמורת 3.5 מיליון דולר.

* עסקת העברתו של ג'ואי בארטון ממנצ'סטר סיטי לניוקאסל טרם הושלמה סופית, בגלל סעיף בחוזהו של הקשר הבעייתי לפיו הסיטי תפצה אותו ב-300 אלף ליש"ט במידה והוא יימכר בלי לבקש זאת, סכום אותו מסרבת הסיטי לשלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully