וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הולנד נאלץ לבצע שינוי בהרכב

12.6.2007 / 20:34

איסמעיל אייסאטי, הכוכב הפצוע של נבחרת האוראנג', יפנה את מקומו לעותמאן באקאל מאיינדהובן, במשחק מול פורטוגל

פופה דה האן, מאמן הנבחרת הצעירה של הולנד, הודיע היום (שלישי) על שינוי מרכזי בהרכב לקראת המשחק של האוראנג' מחר נגד פורטוגל (21:45). איסמעיל אייסאטי, שנפצע במשחק הפתיחה מול ישראל, יפנה את מקומו לקשרה של איינדהובן עותמאן באקאל, שייכנס לתפקיד הפליימייקר.

המאמן ההולנדי התייחס לאילוץ שיש לו בהרכב ואמר: "אייסאטי הוא שחקן מצויין ואף אחד לא יכול למלא בדיוק את התפקיד שלו. באקאל הוא שחקן שונה שעושה דברים בדרכו שלו. הוא רץ יותר על המגרש ואולי הוא ירווח לנו את המשחק כדי שנהיה יותר מהירים. אם זה יקרה, זה יהיה בונוס". באקאל עצמו אמר: "אף אחד לא יכול להחליף את אייסאטי, אבל אני יודע שאני צריך פשוט לשחק את המשחק שלי". לקראת המשחק מול הפורטוגלים אמר באקאל: "יש להם נבחרת מצויינת עם שחקנים כמו נאני, הוגו אלמיידה וכמובן מנואל דה קוסטה, שמשחק איתי באיינדהובן. השגנו תוצאה טובה ביום ראשון, כך שיש לנו ביטחון.

מול ההולנדים מתייצבת נבחרתה המוכשרת של פורטוגל, שמתייצבת למשחקה השני בטורניר אחרי תיקו מאופס מול בלגיה, ועל מנת לא לשחזר את ההדחה המוקדמת שלהם מיורו 2006, אותו גם אירחו, הם ייאלצו להתחיל להבקיע. מאמן פורטוגל, חוזה קושיירו, סיפר כי נבחרתו לא תיבהל מהאיצטדיון המלא באוהדים הולנדים הצפוי להם: "אנחנו מעדיפים את זה ככה. השחקנים שלי רגילים לשחק מול איצטדיונים מלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully