וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקפריסאים נתנו כל מה שהיו יכולים"

לי בוץ

12.6.2007 / 19:43

אליניב ברדה שב לארץ לאחר שהמו"מ עם אפואל ניקוסיה נתקע בשל ענייני מיסוי, ולא פוסל הישארות בוולפסון: "יש לי בית חם". בית"ר כבר גיששה

חלוץ הפועל ת"א, אליניב ברדה, חזר אמש לישראל לאחר יממה בקפריסין שם ניהל מו"מ מול קבוצת אפואל ניקוסיה. לאחר מספר שעות של דיונים בין ברדה, אביו ודודו דהאן לראשי האלופה המקומית הגיע המו"מ למבוי סתום בעקבות ענייני מיסוי.

"יש בעיה שבין ישראל לקפריסין אין אמנה של מיסוי, וזה אומר שברגע שאחזור לארץ אצטרך לשלם חמישים אחוז מס הכנסה", הסביר הערב (שלישי) ברדה לוואלה! ספורט. "מבחינת המו"מ הקפריסאים היו מעל ומעבר, ממש על הכיפאק. הם נתנו כל מה שהם היו יכולים לתת, אין לי חצי טענה אליהם".

למרות חוסר ההצלחה עם הקבוצה הקפריסאית, ברדה לא מוותר על החלום האירופאי וימשיך לבדוק הצעות אחרות מחו"ל. עם זאת, החלוץ לא פוסל גם הישארות בוולפסון ומבהיר: "יש לי בית חם בהפועל".

במידה וברדה לא ייצא לאירופה בסופו של דבר, הפועל ת"א לא תהיה הקבוצה היחידה בישראל שתתמודד על שירותיו, וזאת מאחר שגם בית"ר ירושלים גיששה אצל השחקן. הקבוצה של ארקדי גאידמק טרם פנתה רשמית לחלוץ, שכן הוא עדיין תחת חוזה בהפועל ת"א, אך גיורא שפיגל ויצחק שום בהחלט היו מעוניינים לראות את ברדה בצהוב שחור הירושלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully