וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר: "הפעם זה יהיה משחק אחר"

12.6.2007 / 18:53

חלוץ ישראל מאמין שהוא וחבריו למדו לקח מההפסד להולנד, לקראת המשחק הקריטי מול בלגיה (רביעי, 19:15). ארבעה שינויים משמעותיים בהרכב

ברני ארדוב

צילם וערך: אמיר לב

"לא נלחצים, באים בכיף"

הנבחרת הצעירה קיימה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק השני שלה באליפות אירופה בהולנד, מול בלגיה (רביעי, 19:15, ספורט 1). המאמן גיא לוי ובן סהר השתתפו במסיבת העיתונאים, בזמן שהיריבים הבלגים סיימו את האימון המסכם שלהם.

אף אחד לא ציפה כמובן ממאמן הנבחרת לחשוף את ההרכב או את התכנית הטקטית לקראת המשחק, גיא לוי עצמו אמר: "מה שאני אומר לשחקנים, אני אומר להם. מערכת היחסים שלנו בנבחרת מיוחדת, כולנו מבינים שהמשחק מחר יקבע את המשך דרכנו בטורניר ונעשה את כל המאמצים לנצח".

לוי התבקש להתייחס לעובדה שמדובר במשחק מלחיץ, אולי המלחיץ ביותר בקריירה הקצרה של כל אחד מהשחקנים שלו: "אנחנו לא מלחיצים את עצמנו, זה באמת משחק מכריע אבל אנחנו הולכים לזה בכיף, נהנים מזה שזה משחק מכריע, זה הכדורגל". מבחינה מקצועית, לוי נשאל על האפשרות שיותר שחקני התקפה ישחקו לצידו של בן סהר ואמר: "זה מצריך שינוי בגישה ולא בהרכב".

העיתונאים שאלו את לוי על הבונקרים של הנבחרות השונות במשחקים הראשונים שלהם ושמעו את התשובה הבאה: "גם על זה אתם באים אליי בטענות? כולם היו הגנתיים וטקטיים במשחק הראשון, אבל המחזור השני הוא סיפור אחר כי כל קבוצה שהפסידה חייבת ניצחון. נצטרך להגיע מוכנים, אנחנו מבינים את המשמעות שצריך להבקיע. כל מה שעשינו עד עכשיו היה בסדר, אבל עם בסדר לא מנצחים בטורניר כזה, צריך לעשות הכל בצורה מושלמת, נצטרך לקחת יותר צ'אנסים. בואו נתן למשחק להתפתח, אנחנו רוצים להבקיע בלי לפגוע בהגנה. אנחנו חייבים להוכיח את עצמנו בהתקפה, במשחק הראושן חשבנו יותר על האירוע, דיברנו על זה ואנחנו חייבים ליישם את זה".

בן סהר, שנפצע במשחק מול הולנד מרגיש טוב ואמור לפתוח בהרכב מול בלגיה. חלוצה של צ'לסי סיפר: "כשקיבלתי את המכה קצת חששתי אבל זה לא כזה רציני. אנחנו באים לנצח, ראיתם כבר בעבר שאנחנו מסוגלים לעשות את זה ברגעי האמת. הפעם יהיה משחק אחר. במשחק הקודם קיבלנו גול מוקדם, ואז ההולנדים, בעזרת הלחץ של הקהל, לחצו אותנו אחורה. הפעם הרבה יותר שחקנים ירגישו חופשי להצטרף אליי".

בן סהר התייחס גם לביקורות בארץ על תפקודה של הנבחרת ואמר: "ביקורות תמיד יהיו, אבל אנחנו באליפות אירופה בין 8 הגדולות. הפסדנו משחק אחד, מה כבר קרה? לא צריך לקטול אותנו. אנחנו צריכים עידוד, לא ביקורת. אנחנו עדיין מאמינים ויש לנו תקווה". על העובדה שהתקשורת הישראלית מתמקדת בעיקר בו בטורניר אמר סהר: "הכוח שלי מונע מהרצון לשחק והרצון להיות טוב, אתם שמתם אותי באור הזרקורים, לא אני". באותו נושא, עיתונאי בלגי שאל את סהר על העובדה שהבלגים מכירים רק אותו: "מכירים רק אותי? זה טוב, כי זה אומר שהם לא מכירים את כל השאר".

מאמן הנבחרת הבלגית ז'אן פרנסואה דה סארט לא הירבה במילים במסיבת העיתונאים שלו ואמר: "כנראה שנשחק יותר התקפי. אנחנו מוכנים למשחק ההגנה של ישראל ויודעים איך להתמודד איתו".

ישראל: תום אלמדון, יובל שפונגין, דקל קינן, רמי דואני, אלירן דנין, ליאור ז'אן, עידן סרור, אמיר טגה, ברק יצחקי, שלומי ארביטמן, בן סהר

בלגיה: לוגאן ביילי, ספ דה רובר, תומאס ורמלאן, ניקולאס לומברטס, סבסטיאן פוקונולי, אנטוני ואן דן בורה, מרואן פנאילי, יאן ורטוחן, מארטן מרטנס, טום דה מול, קווין מיראלס.

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully