וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק עלה לסיבוב השלישי בקווינס

12.6.2007 / 17:58

הטניסאי האמריקאי מתאושש מההדחה המוקדמת ברולאן גארוס וניצח את סטפאנק 4:6, 4:6 על הדשא האנגלי. גאסקה הפסיד בהאלה

אנדי רודיק מתחיל כנראה לשכוח מההדחה המוקדמת שלו ברולאן גארוס והיום (שלישי) הוא עלה לסיבוב השלישי בטורניר הדשא בקווינס (על סך פרסים של 680,250 אלף יורו), בו הוא הניף את הגביע שלוש פעמים בעבר. רודיק גבר בסיבוב השני על ראדק סטפאנק הצ'כי 4:6, 4:6.

האמריקאי המדורג 2 בטורניר אוהב מאוד את משטחי הדשא, שמקנים לו יתרון רציני בזכות חבטות ההגשה העוצמתיות שלו. רודיק לא ריחם על סטפאנק ו"הפציץ" אייסים במהירות של 239 קמ"ש.

אלוף הרולאן גארוס, רפאל נדאל, יפתח את הופעתו בסיבוב השני בטורניר מחר מול חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי, שהפסיד לו בסיבוב הראשון בפאריז לפני שבועיים. טים הנמן המקומי, הפסיד כבר בסיבוב הראשון למרין צ'יליץ' הקרואטי 7:6, 2:6, 6:4. קרואטי נוסף, איבו קרלוביץ', גבר על המדורג 9 בטורניר מרדי פיש האמריקאי 3:6, 4:6. הקרואטי הבכיר, איבן ליוביצ'יץ' (5 בטורניר) עלה לסיבוב השלישי אחרי ניצחון על דנאי אודומצ'וק התאילנדי 3:6, 4:6.

בטורניר הדשא המקביל שמתקיים בהאלה, גרמניה (על סך פרסים של 680,250 אלף יורו), עלה היום ניקולאי דוידנקו הרוסי (2 בטורניר) לסיבוב השני אחרי שניצח את יורגן מלצר האוסטרי 6:7, 6:4, 2:6. ההפתעה של היום הגיעה מכיוונו של הישאם קורשי הפקיסטני, שותפו לשעבר של אמיר חדד במשחקי הזוגות, שניצח את רישאר גאסקה הצרפתי (5 בטורניר) 6:7, 4:6. מדורג בכיר נוסף שהודח הוא דויד נלבנדיאן הארגנטינאי (7 בטורניר), שהפסיד למארק גיקווה הצרפתי 5:7, 6:2, 6:4.

* אנסטסיה מישקינה הודיעה שהיא לא תשתתף בטורניר ווימבלדון הקרוב. הרוסיה שזכתה ברולאן גארוס ב-2004 סובלת מפציעה בכף הרגל, והודחה השנה כבר בסיבוב הראשון בצרפת על ידי מייגן שונסי. פרישתה של מישקינה, כמו גם של טניסאיות נוספות, פינתה מקום בהגרלה הראשית לאנה סמאשנובה, שלמרות שהידרדרה למקום ה-166 בעולם, לא תזדקק למוקדמות בטורניר האחרון שלה בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully