וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן מתקרב למכבי ת"א

לי בוץ

12.6.2007 / 22:26

מכבי פ"ת דורשת תמורת החלוץ שלושה שחקנים וסכום כסף, הצהובים נוטים להסכים. אלי כהן לא מצא שחקני חיזוק בארגנטינה

הג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א, אבי נמני, נפגש הערב (שלישי) עם נשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון ושינו זוארץ בעניין העברתו של עומר גולן לשורות הצהובים. בנוסף ל-3 שחקנים שהציעה מכבי ת"א לפ"ת תמורת גולן, דורשים הלוזונים סכום כסף נוסף, אך יתכן שהעסקה הזאת תתקזז עם דמי ההשבחה שמכבי פ"ת צריכה לשלם למכבי ת"א על לירן כהן, שסגר לשלוש שנים בקבוצה.

מחר בבוקר יקיימו ראשי מכבי ת"א פגישת עבודה, במסגרתה יוחלט אילו שלושה שחקנים ישוחררו לטובת העסקה. השם הראשון שעלה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הוא של החלוץ משה ביטון, כשהשניים הנוספים עשויים להיות ליאור ז'אן ורועי דיין.

גולן עצמו אמר לא פעם כי הוא מעוניין להגיע למכבי ת"א ולשחק אצל אבי נמני ולוואלה! ספורט נודע כי גם משפחתו של השחקן לוחצת על הלוזונים לשחררו דווקא למכבי ת"א.

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, נחת היום (שלישי) בשעות הצהריים בישראל לאחר שבוע בבואיינוס איירס, לשם טס על מנת לעקוב אחר מועמדים לחיזוק הקבוצה לקראת העונה הקרובה. כהן צפה בשישה משחקים בליגה הראשונה בארגנטינה, כשלפני כן צפה גם במשחק בין נבחרות אקוואדור ופרו, בו עקב אחר קשר אחורי וחלוץ.

בין החלוצים בהם צפה כהן בארגנטינה נמצא חוזה גוסטאבו סאנד (1.82 מ', 79 ק"ג) בן 27 מקבוצת קולון סנטה פה, שכבש שבעה שערים בעונה החולפת. עם זאת, כהן חזר בידיים ריקות מהנסיעה וכפי שזה נראה כרגע מכבי תפתח את אימוניה ביום שלישי הבא ללא שחקני חיזוק.

"ראיתי שחקנים טובים מאוד, אך או שעלותם יקרה מידי והם לא עומדים בקריטריונים שלנו או שאנחנו לא עומדים בקריטריונים שלהם", סיפר המאמן לאחר נחיתתו בישראל. "ישנם כמה מועמדים על הפרק, אך להשיג חלוצים טובים זה קשה מאוד כי הם מצרך נדיר. במקביל צפו במשחקים בארגנטינה סקאוטים מספרד ואיטליה ואלו קבוצות שלא נוכל להתמודד איתן".

"אני מקווה שנוכל להביא לפחות שחקן אחד לתחילת האימונים אבל לא נמהר", סיכם כהן. "אנחנו מחכים לתשובות ולא הכל תלוי בנו, הבדיקות ותהליך הסקאוט נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully