וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני פורש ויאמן את גבעת שמואל

שגיא ניר

12.6.2007 / 17:33

הרכז הוותיק צפוי לתלות את הנעליים ולהתמנות למאמן הקבוצה, גם אם תשחק בליגת העל. אמסלם: "הוא קורץ מחומר של מאמנים"

אורן אהרוני יאמן בעונה הקרובה את גבעת שמואל. הגארד הותיק (33.5), שהשלים השנה את עונתו השביעית בקבוצה, צפוי לסכם בימים הקרובים עם היו"ר מוטי אמסלם על פרישתו מכדורסל ומינויו למאמן הקבוצה. הגבעה עדיין לא יודעת האם תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית או בליגת העל, אך אהרוני ידריך אותה בכל מקרה.

"מלכתחילה היה ברור שאורן יסיים את הקריירה בגבעת שמואל ויעבור לעמדת המאמן", אמר אמסלם. "כמי שתרם למועדון 7 שנות קריירה, מגיעה לו ההזדמנות. הוא קורץ מחומר של מאמנים, ויהיה מאמן טוב. זה עבורו קרש קפיצה, כפי שנתנו בזמנו לצבי ירדן ואריאל בית הלחמי, שהיו גם הם שחקני המועדון".

אהרוני גדל בהפועל חולון, ואחרי שנה במכללות שיחק גם בעירוני רמת גן, הפועל אילת ומ.כ. חיפה לפני שהצטרף בעונת 2000/1 לגבעת שמואל. בעונה האחרונה הוא שיחק 19.3 דקות למשחק, קלע בהן 4.8 נקודות ומסר 1.9 אסיסטים.

בימים הקרובים צפויים להחליט גם שני "קשישי הגבעה" האחרים, משה ברנר ודרור כהן, האם גם הם פורשים מכדורסל. במידה וכך יקרה, בהנהלת הגבעה מתכננים לשלושה משחק פרידה חגיגי מול נבחרת ישראל, כשהכוונה היא להביא למשחק את צ'רלס מינלנד וקלי מקארתי, כוכבי הקבוצה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully