וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מחכה להשתלת לב

12.6.2007 / 16:16

הקאבלירס יתייצבו הלילה (04:00, ערוץ 5) למשחק השלישי בסדרת הגמר מול הספרס, כשהם צריכים למצוא את האנרגיות ודחוף

לקליבלנד קאבלירס מחכה משימה לא קלה הלילה. כדי לחזור לסדרה מול סן אנטוניו במשחק השלישי הלילה (04:00, ערוץ 5) הם צריכים לעשות חתיכת טיפוס. הספרס כרגע נמצאים בגובה של מגדל מעליהם.

הקאבס חפרו לעצמם בור בעומק הגרנד קניון במשחקים בטקסס, ובהופעה הראשונה שלהם בגמר הם נראו בינתיים בעיקר כמו תיירים בארץ לא להם ופשוט נכנעו ללא תנאי לחניכים של פופוביץ', שנתנו תצוגה נוצצת ושלטו בכל מה שקרה. בפעם הראשונה בתולדות העיר, תארח הלילה קליבלנד משחק גמר NBA אחרי 37 שנות קיום (תודו שלא הרגשתם) והקאבס בונים על האוהדים שכבר מחכים בטירוף שיעזרו להם להפתיע. "זה יהיה מחשמל", אמר לברון ג'יימס, אבל גם הוא יודע שלא יהיה קל.

הקבוצה עם ההגנה הטובה ביותר בליגה, שעובדת עכשיו על אליפות שלישית בחמש שנים, נתנה למלך וחבריו שיעור גם בצד האופנסיבה במשחק האחרון, כשטים דאנקן טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי הורידו להם 78 נקודות על הראש. בעוד מייק בראון מתעקש לספסל את ג'יימס לאחר שצבר 2 עבירות מהירות, שלושת הגדולים של סן אנטוניו הטיסו את הקבוצה שלא מרחמת כשהיא מריחה דם ליתרון 25 נקודות במחצית, ובסוף הרבע השלישי הם לבדם קלעו יותר מכל הקאבס: 68 לעומת 62.

ברבע האחרון, כשהם כבר היו ביתרון 29, שחקני סן אנטוניו נכנסו לתרדמה עמוקה והקליבלנדאים ניצלו את המצב כדי לצמק עד 8 בלבד, אבל אז הספרס קלעו כמה סלי קלאץ' וסגרו עניין. "זה היה חסר אחריות מצידנו" אמר ג'ינובילי, "אנחנו צריכים ללמוד מזה ולגמור משחקים".

כבר היינו בסרט הזה

הספרס כבר ראו יריבה חוזרת מולם מפיגור 0:2 - דטרויט פיסטונס עשתה להם את זה אחרי שהספרס הרגו אותם בשני המשחקים הראשונים בפער כולל של 46 נקודות, אבל כשהסדרה חזרה למישיגן הבוכנות השיבו לעצמם את הכבוד עם ניצחון ב-17 במשחק השלישי ו-31 ברביעי. לא שאנחנו רומזים שהקאבס מזכירים במשהו את הפיסטונס.

בעוד לספרס יש בעיה לסגור משחקים, לקליבלנד קשה להתחיל אותם. הם מתעקשים לבצע את אותם תרגילים שלא עובדים בפתיחת המשחק ולהכניס כדורים לזידרונאס אילגאוסקאס, שנעלם לחלוטין כבר סדרה שניה ברציפות. הם גם נראו חסרי תשוקה ורצון, כשהדורבנים הקדימו אותם לכל כדור. היו להם גם לא מעט טעויות מנטליות שהתבטאו באיבודי כדור, וכשאתה טועה מול סן אנטוניו העונש הוא כואב. בראון אמר בגילוי לב אחרי המשחק "אין שום קסם שיעזור לנו. אנחנו חייבים לשחק יותר חזק, ונכון לעכשיו אנחנו לא מביאים את מה שצריך".

מה שיכול אולי לנחם אותו הוא העובדה שהקאבס כבר היו בפיגור 2:0 ממש לא מזמן - זה קרה להם גם בגמר המזרח מול דטרויט - והתאוששו מזה היטב עם מהפך של 2:4. לא שאנחנו רומזים שהפיסטונס מזכירים במשהו את הספרס.

אם יש מלך באולם, יופע מיד

אילגאוסקאס, אולי האיש הכי חסר לקאבס בסדרה הזו, אמר לקראת משחק 3: "אנחנו לא יכולים לסמוך על זה שרק בגלל שאנחנו משחקים בבית, היכולת שלנו תשתפר והזריקות ייפלו. אנחנו חייבים לעשות התאמות, הם פשוט משחקים יותר חזק מאיתנו". הקאבלירס הם קבוצה טובה בבית, עם מאזן 11:30 בעונה הרגילה בקוויקן לואנס ארינה ו-1:7 בפלייאוף.

"נכון שהיינו טובים בבית", אומר ביג זי, "אבל אם נחשוב ככה המשחק ייגמר עוד לפני שנבין מה קורה ואז נהיה ב-3:0 והלך עלינו". האיש הכי חשוב במאמצי ההחייאה של הקאבס, הלא הוא המלך לברון בכס המתנדנד, סיכם "זה יהיה קשה, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully