וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סקנדל תוצרת יובנטוס?

12.6.2007 / 10:42

יובה הפסידה 3:2 לספציה במחזור הסיום של הסריה B, והורידה בכך את ארצו לליגה השלישית. בארצו זועמים על חוסר הספורטיביות

דווקא אחרי שיובנטוס השלימה את חזרתה לסריה A, ובעצם גמרה לרצות את עונשה על סדרת השערוריות בהן היתה מעורבת, נמצאים כעת הביאנקונרי במרכזה של פרשה חדשה. הפעם לא מדובר על נסיון להטות משחק לטובת יובה, אלא דווקא על משחק בו לא התאמצו שחקני הקבוצה יותר מדי.

במחזור האחרון של הסריה B בסוף השבוע רשמה יובנטוס הפסד ביתי 3:2 לספציה, משער שהובקע בזמן הפציעות. המשחק היה חסר חשיבות לחלוטין לגברת הזקנה, שכבר הבטיחה את עלייתה לליגה הבכירה זה מכבר, אבל היו לו השפעות הרסניות על גורלה של ארצו, יריבתה של ספציה במאבקי התחתית. ארצו עשתה מבחינתה את העבודה וניצחה 1:3 את טרביזו, אבל התוצאה ממגרשה של ספיצה הורידה אותה אוטומטית לליגה השלישית, בעוד שספיצה תזכה לשחק במשחקי המבחן נגד הירידה.

יו"ר ארצו הגיש בקשה רשמית להתאחדות האיטלקית על מנת שזו תחקור את ההתרחשויות במשחק, ומאמן הקבוצה, אנטוניו קונטה (שחקן יובנטוס בעבר) זעם על חוסר הספורטיביות שגילתה יובה. לארצו נותרה עדיין תקווה קלושה להישאר בסריה B, במידה וערעורה על עונש הפחתת שש הנקודות ממאזנה בעקבות מעורבותה בסקנדל הגדול של הקיץ יתקבל.

* נשיא אודינזה, ג'יאמפאולו פוצו, אישר כי חלוץ הקבוצה וינצ'נזו יאקווינטה נמצא על סף מעבר ליובנטוס. ההערכות הן שיובה תשלם 7 מיליון יורו על השחקן.

פארמה מצאה מחליף לראניירי

כשפארמה נקלעה למצב חמור בתחתית באמצע העונה, היא הזעיקה אל הקווים את השם הגדול ביותר שהצליחה להחתים - קלאודיו ראניירי. אחרי שהאיטלקי הוותיק הצליח במשימתו והשאיר את הפארמזנים בליגה הוא עבר לתפקיד הנחשק של מאמן יובנטוס, ובפארמה החליטו לשנות כיוון וללכת על שם פחות מוכר.

היום (שלישי) הודיעה הקבוצה על מינויו של דומניקו די קרלו למחליפו של ראניירי. די קרלו (43) לא אימן מעולם בסריה A, אבל רשם ארבע עונות מוצלחות ביותר במאנטובה, אותה הוליך מהליגה הרביעית עד לליגה השנייה, בה החמיץ פעמיים את העלייה לליגה הבכירה במחזורי הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully